Menu

Jak znosisz krytyke

Jedno pytanie dzis mnie natchnelo. Jak znosicie krytyke? Mala ankieta i chcialabym tez zobaczyc wasze zdanie na ten temat

Jak znosisz krytyke?

samanita
 890  25

Znajdź pytania na ten sam temat:

ankieta

Odpowiedzi

Renatka2019
odp. nr 3
mycha2706
Przyjmuję ją,ale nie olewam tylko mysle czy ktos ma racje,staram sie obiektywnie patrzeć na samą siebie... no chyba, ze mnie mój facet krytykuje,wtedy otwierają mi sie noże w kieszeniach i fochuje sie na maksa mówiąć-to sobie zmień...(grins) Rzadko mi sie zdarza,ze jestem krytykowana,albo jestem a nie mają odwagi mi powiedzieć i nieswiadoma zyje sobie tak jak chce... (grins)
Renatka2019
Chociaż zależy czego dotyczy ta krytyka. Jeśli czuję się bardzo dotknięta to robię się BARDZO nieprzyjemna.(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)
daryjka87poznan
Tak jak Kitek
StepByStep
Zależy co kto by skrytykował. Z reguły daje mi to dużo do myślenia, no chyba, że ktoś nie ma racji, to obstaję przy swoim i spokojnie staram się "wybadać" o co tak naprawdę chodzi.
samanita
Przyjmuje i czasem olewam sprawe, ale przewaznie bardzo sie nad tym zastanawiam i biore do siebie, ale zadko odpowiadam krytyka
Kasia011085
hehe dobre pytanie!!zaznaczyłam odp.2!!niech najpierw ten ktoś spojrzy na siebie zanim zacznie oceniać i krytylkowac innych!!a mi wisi i powiewa kto co mysli na moj temat......zawsze staram sie zachowywać godnie i adekwatnie do wieku i sytuacji,wiec nie widze by ktoś miał powód do tego by mnie krytykować,,,,,,(prezent)
Nicoletta
odpowiedź nr 4
gdy jest to krytyka wychodząca z ust ludzi których szanuje to jest mi przykro..
gdy jest od byle kogo,kto mnie nie zna (a jest to nieprawda, a nie raz nawet jak prawda :D) to odpowiadam krytyką...
anetka2803
wszystko zalezy w jaki sposob ktos mnie krytykuje i czy to jest uzasadnione ale z natury nie pozwalam sobie w kasze dmuchac
anulaw
czasem wysłucham i się zastanowię,czasem oleje i zrobię po swojemu,a czasem odpowiem krytyką.Wszystko zależy czego dotyczy krytyka i z czyich pada ust!!!!!
Nula139
Podzielam zdanie @Kitek
nikordia
przyjmuje, ale wyrazam swoje zdanie na spokojnie
Majaaaaaa0000
hmmm zalezy kto mnie krytykuje ale za zwyczaj odpowiadam krytyką , albo olewam sprawe i mówie sobie w sobie na tego kogos...(klaszcze)
Magdzik
Zależy kto i w jaki sposób mnie krytykuje... Jeśli jest to bliska mi osoba, czy nawet ktoś znajomy, kogo szanuję, zastanawiam się, czy ma rację... A jeśli krytykuje mnie osoba, która mnie nie zna, olewam to, albo odpowiadam krytyką...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.