Menu

jakie łóżko dla 1,5 rocznego brzdaca

kochane mamy....mam do was pytanie jakie radzicie łóżko dla 1,5 rocznego chłopca.....dobre z barierkami i tanie....(kwiatek)(awve)
bo na allego jest ich troche ale nie wiem dokładnie które by było dobre....z góry dziękuję za propozycję(prezent)

234olenka Mamusia
 1930  28

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Wychowanie łózko dziecko

Odpowiedzi

cytrynkaa Mamusia

a już tego 1,5 rocznego brzdąca wyjmujesz z łóżeczka z barierkami ??

madusia Mamusia

ja kupilam takie http://allegro.pl/lozko-lozeczko-disney-cars-zlomek-materac10cm-i1355128108.html z mysla,ze moj maly zacznie sypiac sam,no ale lozko lezy od prawie pol roku w ogole nie uzywane ;/ niepotrzebnie kase wydalismy

madusia Mamusia

@cytrynkaa moj maly mial mniej miesiecy jak nie chcial spac w lozeczku ze szczebelkami-obijal sie o nie caly czas

cytrynkaa Mamusia

madusia@ mójma 19 mesięcyi sobie nie wyorażam przełozyc go do łózeczka bez szczebelków..

234olenka Mamusia

u mnie jest tak że nie chce spać w łóżeczku a woli spać nawet sam na łóżku tylko ze z normalnego łózka spada..więc poszukuję z barierkami łóżka..

cytrynkaa Mamusia

mozliweze ja mam inaczej dlatego ze maluch nigdy nie spał w innym łózku niz to ze szczebelkami :)

madusia Mamusia

moj spi ze mna na duzym lozku,jeszcze nie zdarzylo mu sie (na szczescie) spasc z lozka

234olenka Mamusia

http://allegro.pl/lozko-sosnowe-martusia-3-dla-dziecka-90-160-i1351020222.html a co myślicie o takim?

234olenka Mamusia

@madusia a ja mam małe łózko i właśnie zdarzyło się że spadł w nocy ale zawsze na wszelki wypadek kładłam koc albo poduszki...

234olenka Mamusia

ALBO Taką kanapę http://allegro.pl/kanapa-sofa-lozeczko-dla-dzieci-lozko-168cm-i1350765245.html

PatrycjaM Mamusia

Ja uważam że tylko z barierką. Mój syn 23.01 będzie miał 3lata a od sierpnia śpi w swoim pokoju w łóżku z baroerką.Nie jednokrotnie by spadł gdyby jej nie było. Ja kupiłam na Allegro 1347231799 Łóżko Bartek. Można kupić u nich barierkę u nas mąż zrobił sam bo akurat nie było tego koloru. Łózko jest super(mają dzieci u sąsiadów pare lat!)Może nie jest w kształcie auta ale dla mnie niepotrzebny wydatek, bo co

cytrynkaa Mamusia

Dadzia@ zabrzmiało to jak zarzut skierowany w moja stronę..

PatrycjaM Mamusia

sorry urwało mi odpowiedz....... bo co jak mu sie znudzi? My zainwestowaliśmy w dobrapościel np. Boba budowniczego i syn zachwycony.

tlolek ExpertMama

my mamy ikea mamut łóżko dla synka. dodatkowo zamontowaliśmy barierkę i jest oki. tyle że to łóżeczko dostał na 2 urodzinki

monique25 Mamusia

Syn od 18 miesiąca śpi na zwykłym łóżku ... w zwykłym łóżeczku nie chciał spać nawet jak wyjęliśmy szczebelki ... pamiętam dokładnie bo przed Świętami wywaliłam jego łóżeczko i kupiliśmy mu jego własne nowe łoże :P

234olenka Mamusia

1351110437 -kanapa sofa......

1351020222 - łózko

cytrynkaa Mamusia

Dadzia@ ja napisałam że nie wyobrazam sobie swojego dziecka w łózku bez barierki więc nie wiem o co się czepiasz

234olenka Mamusia

@dadzie tak fajne łóżko zaproponowała PatrycjaM :) I JAK nie znajdę innego łózko to skorzystam z jej propozycji....

dzięki dziewczyny:)(prezent)(prezent)(prezent)

PatrycjaM Mamusia

Jak dla mnie taka sofa odpada-dobra do siedzenia ale na max 2godziny. Porządny materac to podstawa!!! Ja kupiłąm razem z lóżkiem ale żałuje łóżko super materac nie,dodatkowo wygieli go nie wiem czy sprzedawca czy w tranporcie. Wiec materac u siebie dotknąć i usiąść. Te drugie łóżko też ogladałam ale za mocno obudowane i za pare lat będzie przeszkadzało.Szuflada fajna ale droga my mamy pojemniki z zabawkami powsuwane. Mije łóżko zawsze wykorzystam bo dorosly na nim pospi.

maja1482 Mama

mnie się wydaje, że to troszkę za wcześnie na wyjmowanie takiego maluszka z łóżeczka, ale to tylko moje zdanie...

Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.