Menu

jedzonko

witam was kochane mamusie!!! mam dowas pytanko bo Gabrys nie jada zadnych kaszek naewt tego mleka z kleikiem nestle ale chodzi mi oto ze mi sie wydaje ze on w nocy jest glodny mimo tego ze przed zasnieciem dostaje butle i potem nastepna ok 4 nad ranem ale tak ja lapczywie je no kurcze tak jak by nigdy niejadl powiedzcie mi mamusie czym to zastapic te kaszki albo co dawac przed zasnieciem tak aby byl pojedzony i sie nie budzil w nocy prosze dajcie jakies rady .... z gory wam dziekuje

Anita21
 537  11

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat dziecko noc

Odpowiedzi

JUSTYLKA
a co on dostaje na kolację i o której godzinie?
Anita21
je mleko przed zasnieciem ok godziny 20;00
Anita21
popoludniu zupka to normalne pozniej obiad ziemniaki i np. rybka pozniej ciasteczko , ok godziny 17-18 budyn lub kisiel a potem mleko
JUSTYLKA
a kolację jakąś inną ,no nie wiem chlebek czy jajecznicę? bo on jest spory chłopaczek i mleczko to za mało chyba
tlolek
czy taki głodomorek jest ciągle czy to od jakiegoś czasu?
bo zauważyłam u swojego że jak wychodzą mu nowe ząbki to potrafi się 2 razy w nocy obudzić na mleko (i jedynie po tym poznaje że idą nowe zęby)
Anita21
no chlebka nie zabardzo je ale jajecznice lubi @JUSTYLKA a powiedz mi jak mu dam np. ta jajecznice to co wtedy z mlekiem??? kiedy mu dac??
Anita21
no od dluszego czasu tak jest...
Anita21
geodonna69 a te pozniej to oktorej??
JUSTYLKA
ja dałabym normalną bardziej sycąca kolacją a jeśli potem upomni sie o mleko to mu je podaj...może nie bedzie budził się o 4
Anita21
ok sproboje dzis wieczorkiem i jak wroce z nocki to wam zdam relacje co i jak dziekuje wam(prezent)
karolincia
szczerze ci powiem ze nie wiem czy to coś da moja jadła kolacje i mleko i była starsza i budziła sie właśnie o tej godzinie dopiero teraz przestaje sie budzic nad ranem na mleko i prześpi do tej siódmej a ma już dwa latka no ale spróbuj zobaczysz..........
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.