Menu

Jeszcze raz o szczepieniu!

Dziewczyny!
Czy ktoras z was nie szczepila dziecka na MMR?. Ja postanowilam ze nie bede szczepic. Nadal nie wiem czy to jest sluszna dezyzja. Moj synek juz skonczyl 16 miesiecy, wiec pewnie juz nawet jest za pozno. W kazdym razie zastanawiam sie czy jest wiecej takich mam ktore nie zdecydowaly sie na to szczepienie i czy wiecie moze jakie moga byc powiklania po tej chorobie? Czy nie szczepiac faktycznie jest jakies niebezpieczenstwo , jesli dziecko zachoruje np na odre???

joannamysz
 820  21

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie szczepienie decyzja

Odpowiedzi

Mandarinios
Ja zaszczepiłam Priorixem.... Uważam, że już w ostateczności właśnie powinno być szczepienie na samą odrę..... Ja też sie zastanawiałam i po konsultacjach podjęłąm taką a nie inną decyzję....
Mysiaa
ja też Priorixem
joannamysz
Tylko czy jesli termin szczepienia minie, to czy nadal mozna zaszczepic?
myszka838383
ja też Priorixem
joannamysz
Bardzo sie boje szczepic ze wzgledu na ten cholerny autyzm poszczepienny(pout)
domiska
zadzwon do przychodni i spytaj moja corka nie raz byla szczepiona z 2 miesiecznym opoznieniem
joannamysz
... czy w ogole jest ktos kto nie szczepil????
Mandarinios
Na odrę, świnkę i różyczkę szczepi się ponownie jak dziecko będzie miało 10 lat.... tak więc się nie martw....
myszka838383
mój był zaszczepiony jak miał 15 miesięcy
joannamysz
Mieszkam w irlandii i wcale nie ufam lekarza tutaj. Miesiac temu Adi byl chory a mimo to lekarka polecila nam szczepienie, stwierdzila ze dziecko bez problemu moze byc szczepione, tymczasem Adi mial angine.
Ciekawa jestem tylko ile dzieci jest nieszczepionych.
myszka838383
szczepienie?? przy anginie?? (zla)
joannamysz
... no wlasnie!
KAsia13 podejrzenie o?
domiska
poszukaj w wyszukiwarce wiele mamjuz sie wypowiadalo na temat tego szczepienia i wiele mam tam pisalo ze nie szczepilo dziecka.
Mandarinios
o Zespół Aspergera
myszka838383
właśnie cos takiego znalazlam

''nie ma dowodów naukowych wskazujących na związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy stosowaniem szczepionki przeciwko odrze, śwince i różyczkę, a występowaniem autyzmu, a także nie ma naukowych dowodów na to, że Thiomersal (w USA znany jako Thimerosal) występujący w szczepionkach może przyczynić się do wystąpienia autyzmu''
joannamysz
Faktycznie ten temat byl juz poruszany 1000 razy na NM i nie tylko, ja wiem tyle; nie mozna potwierdzic zwiazku tego szczepienia z autyzmem, bo co by sie wtedy stalo? Mnostwo milionowych odszkodowan dla dzieci autystycznych, wycofanie szczepien z obiegu, a co za tym idzie totalna plajta firm farmaceutycznych, itd, itd ...strach i panika !!!!!!
myszka838383
masz racje Kasiu (kwiatek)
ja80
Ale dzieci z autyzmem w ogóle maja problemy z wydalaniem rtęci z organizmu. Ja widziałam kiedyś wyniki badań z których wynikało że poziom rtęci we włosach dzieci z autyzmem, zarówno tych szczepionych jak i nie szczepionych, jest taki sam.
Ja swoje dzieci szczepiłam. Starszą MMR, młodszą chyba Priorixem.
Moim dzieciom nic nie jest.
korek221
Mój synek dostał autyzmu poszczepiennego właśnie po tej szczepionce MMR(placze)(placze)(placze)(placze) jest żywym dowodem na to ,że jednak jest związek miedzy autyzmem a MMR...dodatkowo miał 40 stopni gorączki (5-tygodniowy maluch) i sparaliżowało mu obie dłonie...na szczęście po masażach paraliż ustąpił,ale Grześ do tej pory ma niedowrażliwość wewnątrz i nadwrażliwość na zewnątrz dłoni...(placze)
ja80
Korek ale MMR em nie szczepi się 5 tygodniowych maluchów.
W ogóle 5 tygodniowych dzieci nie powinno się szczepić.

@Kasia przykro mi, naprawdę, ale ja bym tak nie demonizowała szczepień.
I ja osobiście nie znam żadnego dziecka z poważnymi skutkami poszczepiennymi. Może te dzieic które znam maiły kupę szczęścia...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.