Menu

karmienie

Mamy czym karmic po 12tym miesiacu?

madzia26
 429  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Odżywianie karmieni

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
Jedzeniem...
ODYNIECKA
Wszystkim.... co jesz Ty tylko mniej pikantne, mniej słone.
Tam jest wzorcowo:)
http://www.bobovita.com.pl/12_23_mc.php?am1=b7&am2=70
kasia13_archiwum
Tak jak napisala @atena... Dzieci moga jesc juz w sumie wszystko. Z tym wyjatkiem, ze powinno sie dalej unikac potraw tlustych, mocno przyprawianych i ciezkostrawnych... Ale jezeli gotujesz ogolnie lekko to dziecko moze wiele potraw jesc juz z wami.
madzia26
Chodzi mi np. o śniadanie na co mozna sobie pozwolic.
kasia13_archiwum
A... sniadanie...
Chlebek z roznymi dodatkami... jak serek wedlinka... Jajeczko w roznych postaciach... Jakis budyniek, albo platki na mleku... No w sumie to co wy... tylko, zeby nie bylo ciekostrawne, tluste i ostre.
madzia26
Wielkie dzięki mamy!Dzieki Odynecka zaraz zerkne na strone bobovity
kasia13_archiwum
@Geodonna... a zobacz... a ja tak regularnie swoim te Tiramisu robie... A to musi byc bezalkoholowe??? :O:O:O
kasia13_archiwum
No, ale Tiramisu jest ciezkos(t)rawne... wiec troszke alkoholu ulatwi trawienie... :)))
madzia26
Dzieki;)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.