Menu

Karmienie piersią

Czy jak karmi sie dziecko dłużej piersią to ma to wpływ na stan uzębienia Czy zaobserwowałyście w tym okresie lub po skończeniu karmienia piersią więcej nie wiem ubytków czy po prostu bardziej nasilały sie niż normalnie problemy z zębami? POZDRAWIAM

madzer123
 670  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Zdrowie karmiące matki

Odpowiedzi

Achcha
No ja wcześniej wszystko wyleczyłam a teraz (karmię już 9 m-cy) mam wciąż jakieś problemy, pobolewania a najgorsze jest to, że nie mogę ustalić który dokładnie to ząb - wyleczyłam dwa i dalej jest coś nie tak! Wrrr!
jola75
ja karmilam dlugo,ale nie dzialo mi sie nic z zebami.
kaisaa4
ja zauważyłam niesety że nie mam czasu tak dbać o zęby jak kiedyś. często zamiast dokładnie myje szybko by zaraz się zająć kubusiem, a wcześniej dziewczynkami. częto łapałam się na tym że było już popołudnie a ja sobie przypominałam że przecież zębów nie umyłam - zabiegana zajęciami naokoło dzieci. to jest może powód słabszych zębów, nie koniecznie laktacja. a przepraszam bo skłamałam. teraz przy kubusiu bowiem wiem że lekkie zaniedbanie mycie zębów zamiast np 15 min (serio tyle myłam i nie miałam ni dziureczki i 1 plombe !! do 21 roku życia :D ) mycie przez 2 min 3 min spowodowało psucie się zębów i częstrze wizyty u dentysty dlatego teraz staram się na prawdę o nie dbać bo w końcu następne to już tylko zdejmowane refundowane z NFZ albo i nie hehe (smiech) nowe nie urosną (smutna)
aniol
wiesz co balam sie tego bardzo bo mam slabe zeby ktore stasznie szybko leca .ale karmilam 1.5 roku co 3 miesiace chodzilam do swojego dentysty i sprawdzal czy cos sie dzieje mialam male ubytki z prochnica ale niebylo tragedii i dobrze to znioslam a chodzilam tak czesto bo lekazr wiedzac jakie mam zeby bal sie i kontrolowal dokladnie ale ja chodizzlma na NFZ wiec specjalnie duzo kasy niewydalaam.jesli bedziesz dbaal to mozesz spokojnie karmic ale pamietaj tez o dziecku ze ok 5 miesiaca to juz koniecznie chociaz przed snem przemywaj specjalna szczoteczka buzie i dziasla lub gaza.bo dziecko tez moze nabawic sie prochnicy .
madzer123
Dzięki za odpowiedzi dziewczyny trzymajcie teraz za mnie kciuki bo ok 8 marca rodze(kwiatek)
aniol
to powodzenia bedzie dobrze ..porod nic stasznego (grins)(kwiatek)(kwiatek)
babooshka
ja miałam tylko 3 szyjki odsłonięte i to dopiero po ponad roku od karmienia, a teraz jest wszystko w porządku (nadal karmię piersią, jutro minie 19 m-cy):)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.