Menu

karmienie piersią

jak schudnąć karmiąc piersią?:) karmie juz ponad 4mce i waga stoi jak zaklęta...a miało być tak pięknie...

wrozka Mamusia
 1706  19

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Odżywianie waga po porodzie

Odpowiedzi

antenkarad Mamusia

To zależy od organizmu, ja schudłam 8 kg a jak przestałam karmić piersią to przytyłam 5 kg

kasia13_archiwum Mamusia

Jak chudnac??? Nie wiem... Po prostu karmilam... i chudlam... 1 kg na dzen... A jak odstawialam cory to wazylam 10 do 15 kg mniej niz przed ciaza, ale powoli pozniej tylam...

A sa ponoc kobiety, ktore pomimo, ze karmia to jednak nie chudna...

Takze nie wiem... Chyba rzeczywiscie zalezy od organizmu...

kasia13_archiwum Mamusia

Martenko... a ja chudlam nawet jak zarlam... Wolniej co prawda, ale jednak... Jak jadlam normalnie to jak juz mowilam... 1 kg na dzien... Az polozna kazala mi sie obzerac... A i tak dalej chudlam... tylko nie w tak szybkim tempie...

Kapka84 Mamusia

Karmiąc nie schudłam nic, a po jakiś 6 miesiacach zaczeły mi spadać kg (a karmiłam ok 4 m-ce). Jestem 10 m-cy po porodzie i tak mam jeszcze do zrzucenia. Zależy wszystko od organizmu.

kasia13_archiwum Mamusia

To ja jakis ewenement jestem???

kasia13_archiwum Mamusia

Oj... fajnie by tak bylo, zeby tak bylo, jak mowisz Martenko... Tak wszystko jesc to moglam wlasnie tylko jak karmilam piersia... Jakby tak nie bylo, to by sie po odstawieniu od piersi nie tylo potem...
A potem trzeba bylo ograniczyc jedzonko... bo juz nie bylo tak dobrze...

tlolek ExpertMama

desdemonka ma tu racje...wystarczy ze spojze na jedzenie i juz słysze jak "pupcia" mi rośnie a moj mąż moze pizze,kebaby i inne badziewia jesc popijając litrami pepsi a nawet 70kg nie wazy
ja juz troche mniej waze ale to dopiero z czasem schodzi ta waga...a jak by sie jeszcze brzuszka pozbyc (tej skórki) to by było suuuper

kasia13_archiwum Mamusia

Mi wtedy polozna powiedziala, ze gdyby na nia tak karmienie piersia wplywalo jak na mnie to by sie za darmo do karmienia piersia wynajela... co by tylko schudnac...

kasia13_archiwum Mamusia

@Weroniu... ja tez wszystko jadlam... Np. do kawy to lalam pol na pol smietane kremowke, a nie mleko (rada poloznej, zeby nie chudnac tak szybko)... :O

kasia13_archiwum Mamusia

No ja wlasnie podejrzewam, ze to nawet nie chodzi o to, ze wtedy tak szybko schudlam, ale bardziej o to, ze sie do tego obzarstwa przyzwyczailam. Po odstawieniu cor od piersi spadalo zapotrzebowanie na kalorie, i rzeczywicie, jak ograniczalam jedzenie (do normalnych porcji... zadne diety) to tycie sie konczylo...

Na koniec to wazylam 45 kg przy wzroscie 1,63... Moj maz normalnie prosil mnie, zebym przytyla... ;D;D;D troszke. A dodam, ze nie jest fanem grubych bab... woli raczej szczuple, co z kolei nie znaczy chude...

kasia13_archiwum Mamusia

@Ewka73... oczywiscie, ze robilam badania... lekarz rodzinny jak mnie taka chuda zobaczyl to porobil wszystkie badania, wlacznie z tym na tarczyce...


Co do wagi... Na koniec ciazy wazylam 65 kg... Po porodzie 59... 2 dni po powrocie do domu... 54 kg...
Rok pozniej (karmilam rok) wazylam 45 kg...

antenkarad Mamusia

jejku ja też chce tyle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyle to ja ważyłam 4 lata temu, nim za mąż wyszłam . Potem przytyłam 10 kg. Ja chce być panną ale tylko pod tym względem ;P

kasia13_archiwum Mamusia

Przy Yasminie od poczatku jadlam duzo i chetnie... I z wagi po ciazy 59 kg... spadlam w ciagu 15 m-cy na 50 kg...

antenkarad Mamusia

Ja ciąże skończyłam na 73 kg. Jak karmiłam piersią tzn 4 miesiące to ważyłam 58 kg a teraz 64 :(:( i za nic nie chce waga spaść.

82myszka Mamusia

To ja przy was jak słonica... czytając te wypowiedzi można wpaśc w jeszcze większe kompleksy :(

OSIOLEK Mamusia

JA PRZED CIAZA WAZYLAM 55KG POD KONIE 75 KG A PO PORODZIE 65KG TERAZ TO JUZ 61 KG I MAM NADZIEJE ZE RESZTA JAKOS ZEJDZIE JAK WROCE DO PRACY(BEDE DOJEZDZAC NA ROWERZE) PS.JESTEM PO CESARCE I ZERO CWICZEN ZABRONIONE!!!

wrozka Mamusia

zastanawiam się nad tym,czy to przypadkiem nie jest kwestia wieku.Jak urodziłam starszego syna to po roku wyglądałam jak Kate Moss... teraz minęło 10 la...hmm między 30 a śmiercia życie wygląda inaczej

Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.