Menu

kask ochronny dla malucha

Witam.Czy któraś z Was kupiła dzieciaczkowi kask ochronny? Chodzi mi o cos takiego jak dziecko zaczyna chodzić ,zeby sie w swoją piękną,małą główke nie uderzyło(nigdy) Czy to jest praktyczne? Znalazłam na allegro http://www.allegro.pl/item884026006_kask_liliowy_thudguard_do_nauki_chodzenia_nowy.html coś takiego tylko nie wiem czy kupować.Doradzcie...

mycha2706
 649  15

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie dziecko

Odpowiedzi

mycha2706
No bardzo śmieszne... Jeżeli mogę coś zrobić dla bezpieczeństwa dziecka to robie.
mycha2706
Bo zapomniałam dodać,ze mój zbzikowany Hubert co chwile rąbie sie w szczebelki łóżeczka jak wstaje,juz ma pełno siniaków na czole jakbym Go tłukła.... Tylko nie wiem czy to jest praktyczne,czy nie uciska,nie poci sie głowka o to mi chodzi(kciuki)
mycha2706
Zobacz Gosia jaki to kask jest...pózniej komentuj,nie jest to plastikowy kask,który zakładasz dziecku na rower...
mycha2706
Kasia rąbnął mi tak dzisiaj jak raczkował i podciągnął się na progu,ze myslałam ze nie żyje...stąd ta decyzja
mycha2706
Gosia(prezent)
mycha2706
Wiem,ze sie wywracają,dwójke odchowałam bez kasków,ale jakoś tak mi tego Hubcia szkoda...a moze ja juz sie starzeje(zla)
monique25
(grins) nie no uważam ze to całkowicie zbędne (smiech) poza tym jeszcze nie słyszałam zeby dziecko sobie cos zrobiło ucząc sie chodzic poza siniakami (pokoj)
kaisaa4
ja nie kupowałabym, ale oczywiscie masz prawo korzystac z tego typu ochrony dla dziecka. :) krzywdy tym dziecku nie zrobiszwiec nie bede wiec tego negowac :)
babooshka
pomysł wcale nie jest taki zły, jak moja córcia miała niecały rok wciąż się o coś uderzała i nabijała sobie guzy i zartowałam sobie ze trzeba by jej kask jakis założyć, potem się okazało że na allegro takie kaski sprzedają:)
ewelinalegnica
mój tez walil głową o szczebelki..zamieniłam drewniane łóżeczko na turystyczne....;-)))i juz nie robi sobie krzywdy.a za łóżeczko dałam grosze ok 140 zł na allegro.wczesniej maly budzil sie w nocy bo walil o szczebelki nogami badz głową a teraz spi ładnie bo nic go nie budzi
ewelinalegnica
kask wygląda fajnie ale chyba dziecko powinno uczyc sie kontrolowac ból bo później jak zdejmiesz kask to mały lekko sie udezy i bedzie wielki placz.sama nie wiem...to ty jestes matka i najlepiej wiesz czego twój maly potrzebuje
mycha2706
Ja kojec też kupiłam,ale za żadne skarby świata nie chce w nim siedzieć,wrzeszcy,bo nie moze stanąć,jeszcze za niski jest zeby sie wspiąć i trzymac góry....
ewelinalegnica
no mój maly tez chce wstawac niestety nie ma sie czego trzymac w tym łózeczku;-(wyciagam go w ciagu dnia i poprostu pilnuje...eh niestety nie zawsze uda nam sie dobilnowac nasze smyki
ewelinalegnica
dopilnować
ewelinalegnica
tez boje sie o malego jak walnie o cos główka ale musi uczyc sie to kontrolowac....wiadomo pilnuje go ale on jest na takim etapie ze wystarczy sekunda a on juz gdzies sie wspina;-)podsumowujac ja niestety nie zdecydowalabym sie na kask mimo ze jest bardzo estetyczny...dla dziecka moze byc niekomfortowy,malemu moze byc w nim goraca....ale to twoja decyzja...spróbowac zawsze mozna;_))))
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.