Menu

Kochane, pierwszy zwierzaczek dla dziecka, jaki?

jaki zwierzak jest najlepszy dla dziecka??? chcemy kupić małemu zwierzaczka i zastanawiamy się jakiego...

oli24
 691  18

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Opieka nad dzieckiem zwierzę dla dziecka

Odpowiedzi

sque
My kupiliśmy rybki, bo są najmniej problemowe.
Bestyjka
My kupiliśmy papugi. Nie trzeba z nimi wychodzić na spacer, są ładne kolorowe i głośne jak cholera ;) Ale nam właśnie o to chodziło. Czarek zaczął je nazywać, rozumieć kiedy się o nich mówi i zauważać je na dworze, później dzięki temu zaczął odróżniać inne zwierzątka. Zwierzęta dl dziecka to najlepsze co można mu dać ;)
alinagj1o2
Myśmy mieli rybki ,żółwia ,chomiki .Teraz jeden syn ma świnkę morską ,drugi królika . Zwierzaki są w domu ,jak jest pogoda dzieci biorą je na dwór . Jest dobrze ,fajny wybór .
kama86
Ja tez mam rybki.Przy zakupie zwierzatka kieruj sie tez tym zebys w razie czego(jesli dziecko sie znudzi)miala jak najmniej obowiazku.Krolik,rybki, swinka morska,chomik,myszki.
tlolek
od zawsze był pies u teściowej (mieszkają piętro niżej) ale pierwszy zwierzak jaki z nami zamieszkał i był sprowadzony dla Kuby to ruda, wredna kocia(grins) a później zażyczył sobie ryby (pasje po tatusiu ma)
amalka
Tylko i wyłącznie świnka morska (cukierek)
kama86
Mmm jakie slodki chlopak:) Swinka tez:)
amalka
Krzysio dostał świneczkę na 3cie urodziny. Pepa cierpiała niestety na wadę zgryzu i mimo moich usilnych starań, kilkuset złotych wydanych na jej leczenie... odeszła (placze) Obecnie mieszka z nami Piguś. Mimo, że tak się przed tym wzbraniałam- chłopczyk. Zakochuje się w prosiaczku każdy (cukierek) Nawet ludzie spisujący podzielniki ciepła, stali przy klatce 15 minut i głaskali naszą kuleczkę (grins) Klatka jest stale otwarta. Gdy ją zamknęłam, świnka protestowała strasznie. Pieszczochem jest Piguś niesamowitym. Czasem nie sposób pozbyć się go z kolan.

Wyściółką nie są trociny a granulat. Nawet po kilku dniach nie czuć świnkowego zapachu. Głośny jest zwierzaczek tylko, gdy wchodzimy do domu no i podczas pieszczot- grucha sobie uroczo.

W tej chwili mieszkają z nami Piguś, rybki i... karaczan (krejzolka) Męczymy męża o pozwolenie na szczórka lub myszki. Coś opornie nam to idzie (pout)

Ps. A oto nasz karaczanek. Piękna, bo niewątpliwej urody nie można karaluszkowi odmówić (hahaha)
renata29
Mamy psa.
Nena
A moze spytaj syna jakie zwierzątko by chcial? My chcielismy papuzki ale mloda chciala rybki, choć mi wszystko co w wodzie średnio się podoba. Corcia sie cieszy z nowych przyjaciół i nie trzeba jej przypominac ze musi je nakarmić(wstaje rano i zanim cokolwiek zrobi-łącznie z siku- daje im jeść) czy czas wodę zmienić.
olenka78
My mielismy rybki,ale powoli kolejne odchodzily.....
Bylismy juz zdecydowani kupic psa shihz tzu mimo tych uciazliwych spacerow,a jednak w ostatniej chwili zmienilismy zdanie i od maja mamy krolika miniaturke......cicha,mala,futrzata kuleczka.......czesto biega po pokoju corki,niestety nie mozna zostawiac jej samej na wolnosci,bo gryzie co wpadnie jej w mordke.......
jagoda30
@amalka faktycznie cudnej urody....do rąk bym takiej priti nie wzięła fuuuuuj(grins)
amalka
Hehe Nie dziwię się bo sama długo się zbierałam nim w ogóle karaluszka dotknęłam. Moja
mamusia nawet podejść do terrarium nie chciała a już karaczana "głaskała" (grins) Kwestia przyzwyczajenia. Mnie jedynie duże pająki brzydzą i węże, choć z czasem pewnie by mi minęło.
alinagj1o2
amalka jakie fajne brzydactwo .Moi jakby widzieli od razu by takie robactwo chcieli .
oli28
My mamy 2 psy i królika miniaturkę.Odkąd mała zaczęła raczkować to gania królika po całym salonie:)a z pieskami miała do czynienia praktycznie od samego początku
korek221
amalka napisała:
Hehe Nie dziwię się bo sama długo się zbierałam nim w ogóle karaluszka dotknęłam. Moja
mamusia nawet podejść do terrarium nie chciała a już karaczana "głaskała" (grins) Kwestia przyzwyczajenia. Mnie jedynie duże pająki brzydzą i węże, choć z czasem pewnie by mi minęło.


Pritti jest kapitalna:))
korek221
My mamy psiulka, 2 kiciusie i 12 afrykańskich ślimaczków(zabujany)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.