Menu

Kolczyki u dzieci

Dziewczyny comyślicie na temat przekluwania uszu dziewczynkom?mowie tu o niemowlakach i malutkich dzieciach..jestescie "za"???przebilybyscie uszy swojej malenkiej córci????

aniula
 1674  44

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Opieka nad dzieckiem uszy kolczyki ból dziecko

Odpowiedzi

Mandarinios
Ja tak nie bardzo z tego względu, że zawsze mam w wyobraźni sytuację jak maluchłapie za uszko i sobie zrywa kolczyk albo np. ściąga i wkłada do buzi co innego kilkuletnim dziewczynkom. :)
betty
ja mojej przekłułam jak miała 8 mcy
sheryl
nie... nie podoba mi się to u niemowlaczków. No i względy bezpieczeństwa...
mamarybka
dokladnie u niemowlakow wyglada to okropnie ;/ ja jakbym miala dziewczynke poczekalabym az bedzie miala ok 3 latek i dluzsze wloski :) ale mam synka i nigdy mu nie przebije ;] hehe mam tez nadzieje ze jak dorosnie to sam tego nie zrobi :).
aniula
No własnie ja tez jestem przeciw!!!!Nie przebije mojej córci jeszcze długo...Uważam , ze to niebezpieczne, niewygodne,nieładne!!!Zawsze dziecko moze sobie rozerwać ucho, zachaczyć o sweter itd.poza tym po co narazac male dziecko na ból i stres....dla zaspokojenia swojej ambicji???przyjdzie taki wiek kiedy sie doczeka ale na wlasna prośbe, a nie bo mi się "chce".
IziaMorela
Mnie sie to nie podoba w ogole. Male dziewczynki, moim zdaniem brzydko wygladaja w kolczykach. Mnie rodzice przebili jak mialam 6 lat i sama tego chcialam. Pamietam, ze bylo to dla mnie wielkie przezycie, fajne przezycie.
Bogda
Ja przebiłam mojej córci uszka jak miała 10mies.Miałam obawy że będzie za nie ciągła lub będą się zachaczały o ubranka ,ale się myliłam.Mała dobrze zniosła przekłucie,a uszka szybko się zagoiły.Przez pierwsze 3 mies.nosiła malutkie wkrętki które kupiłyśmy u kosmetyczki,a teraz już zwykłe kolczyki.
kasia13_archiwum
Starsza mialam przebijane uszy w wieku 4. lat, gdy sobie tego zazyczyla.
Mlodsza w wieku 10. m-cy.
Starsza plakala w trakcie przebijania uszu, mlodsza nawet nie pisnela.
Starsza ciagle lapala sie za uchy, musialam jej ciagle tlumaczyc. Z mlodsza nie mialam tego problemu.

Dodam jednak, ze jak np. cory ida do przedszkola, szkoly... sciagam im kolczyki... z obawy przed jakims wypakiem. Kolczyki maja male, plaskie kropeczki, ale jednak ryzyko pozostaje. Wiadomo, dzieci jak sie bawia, to bawia sie na calego.
salamanderka
Dziewczyny, po co takim maluchom kolczyki???? Przecież one są piekne same w siebie i nie potrzebują żadnych ozdób!!! Kilkakrotnie będac u kosmetyczki spotkałam sie z sytuacją, gdy przychodziła mama i chciała przekuć swojej córci uszka. Z pierwszym było w miare spokojnie, za to przy przekłuciu drugiego za każdym razem był wielki płacz. Czy nie lepiej darować maluchowi stresu i pozwolić żeby sam podjął taką decyzje kiedy troche podrośnie??? Nie dajcie sie zwariowac
kasia13_archiwum
@salamanderka... czytaj ze zrozumieniem... moja mala nie plakala... to starsza plakala...

A kazdy ma swoje wlasne powody, dlaczego sie decyduje na cos lub nie... :))) Po co w to wnikac? Uszczesliwi cie to?
kasia13_archiwum
Powiem tak. Ja podjelam taka a nie inna decyzje i nie zamierzam nikomu tlumaczyc powodow, ktore mna kierowaly.
Jest tak, ze sa ci, co sa "za" i ci, co sa "przeciw". Jeden drugiego nie przekona... :)))
betty
salamanderka każdy robi jak uważa... Skoro to ci nie odpowiada to nie przebijaj swojemu uszu!
Moja tez nie płakała, nawet się nie zorientowała że coś się dzieje :)
I pewnie znowu rozpęta się burza :/ bo juz raz o kolczyki była :/
Magda79
Moja Nikol miała 3 latka jak jej przebiłam uszy. Kolczyki dostała od chrzestnej na roczek, ale wtedy była jeszcze za mała kolczyki. Jak była starsza i już mówiła pokazałam jej kolczyki i powiedziała że ona też chce mieć. Poczekaliśmy z tym jeszcze jakiś rok, ale nie dawała nam spokoju. Więc poszłam z nią do zakładu kosmetycznego. Kosmetyczka psiknęła jej preparatem do schładzania i nawet Nikol nie wiedziała kiedy to się stało. Dopiero jak zobaczyła że ma kolczyki w uszach to tak się ucieszyła że ma kolczyki tak jak mamusia.
Nikol była na tyle duża że sama wyraziła chęć przekłucia sobie uszu.
Jestem bardzo zadowolona że nie zrobiłam tego wcześniej, ale oczywiście zdania są podzielone.
kasia13_archiwum
@betty...


zalozmy, ze to forum dla rozsadnych matek i ta dyskusja ma na celu poznanie roznych opinii... a nie przekonywanie innych do swojej... No to moze uda sie bez burzy... w co swiecie wierze... :)))
betty
obyś Kasiu miała (jak zwykle) racje kochana!!!
lusia82
mi sie podobaja kolczyki u malej dziewczynki ale nie wyobrazam sobie u takiego malucha ktory jeszcze nie skonczyl roczku wydaje mi sie ze to za wczesnie
madzia203
No to teraz mnie dziewczyny skatujecie!!! Tylko błagam nie za mocno!!! Na pewno uznacie mnie za wyrodną matkę!!!
Bo ja poszłam z moją córcią do kosmetyczki, kiedy miała 2,5m-ca. Przy przebijaniu pierwszego uszka płakała, a drugie było przebicie z zaskoczenia. Kosmetyczka miala wprawę. Kiedy wyszłyśmy z gabinetu, Wikusia przestała płakać, jakby ktoś ręką odjął. Przez dwa tyg. polewałam uszka wodą utlenioną. Uszka wogóle się nie paprały, ani ropki nie było, ani krwi.Miała założone kolczyki antyalergiczne przez 3 m-ce, teraz nosi kolczyczki złote, malutkie, ze specjalnym zamknięciem, które nie chaczy. Wiki nigdy nie ciągnęła się za uszka, czuje się tak jakby nic nie było w uszkach.
No a teraz możecie mnie zkrytykować
kasia13_archiwum
@madzia203... mysle, ze krytyka to nie cel dyskusji... Celem dyskusji jest poznanie przeroznych opinii na ten temat. Decydujac sie przebic uszka w tym a nie innym czasie na pewno mialas jakies swoje powody, bo gdybys nie byla przekonana, co do slusznosci swojej decyzji, to bys tak nie postapila.
Co tu jeszcze komentowac czy wrecz krytykowac?
madzia203
Muszę się Wam przyznać, że gdybym kiedyś miała drugą córeczkę, to też bym się zdecydowała na przebicie uszu właśnie w tym czasie, jak to było u Wikusi
Magda79
Opinii jest wiele jedne mamy są za przebiciem uszu wcześniej, a inne później. To zależy od wielu czynników i oczywiście od rodziców.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.