Menu

Kosztowny tort.....

Wysłałam męża do cukierni po odbiór toru,na urodzinki dla małej...Jak byłam zmówić,uzgodniliśmy wagę między 2,5kg do 3kg...Sprzedawca dokładnej ceny nie znał,ale powiedział,że coś koło 70-8Ozł,może kosztować-przystałam na to...Mąż przyjechał z tortem a zapłacił za niego 128zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!To jednak prawie 50zł różnicy,nie?? Tak nie powinni robić,dałam się normalnie zrobić w bambuko....Gdybym to ja odbierała na pewno parę słów bym ostrzejszych powiedziała,ale mimo wszystko tort bym musiała wziąć bo za kilka godzin imprezka..A jak wy zachowałybyście się w takiej sytuacji??

Kasia1978
 1172  19

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zakupy tort

Odpowiedzi

monique25
(grins) Matko co to za tort chyba z 10 kg waży (wow) nie wiem pewnie bym wzięła ale bym zjebała sprzedawcę no bo gdzie szukać tortu na kilka h przed imprezą ; masakra zamawiam co roku torta ok 3 kg ze zdjęciem młodego i płacę ok 70 zł
LaMandragora
Zrobilabym awanture... Umowa jest umowa. Mozna co nieco zaokraglic w gore... ale 50 zl to juz zadne co nieco. Swinstwo!
madziullka
hm... zawsze pytam ile biora za kg tortu.w tedy wiem ile zaplace ale jesli by mi sie przytrafiło takie cos to owego tortu bym nie wzieła i upiekła sama!! awantura murowana....
aangelek21
Oj, chyba bym kazała go zwrócić, a przy okazji puściłabym sprzedawcy kilka ostrych słów! A później podjechałabym do innej cukierni i wzięła gotowego torcika bez żadnych napisów...
Kasia1978
@Kitek..tort urodzinowy dla dziecka za 250zł???no nieźle..
Kasia1978
(placze) ale mam nadzieje,że będzie przepyszny...hihi...
LaMandragora
dokladnie... zgadzam sie z @atena... tu chodzi o to, ze umowa jest taka a taka... a sprzedawca sie jej nie trzyma...
niewazne, ile gotowi jestesmy zaplacic...

przy takiej sumie 1/3 to 50 zl... ale...

wezmy to na wieksza sume... np. 700 do 800 zl... kto zaplacilby chetnie 1280 zl ot tak sobie?

to nie chodzi wiec o sume... ale o fatk nietrzymania sie umowy...

i robie tak, jak @atena... mam kwitek... place z gory... i w tym przypadku nie zaplacilabym ani zlocisza wiecej.
tymianek
(kwiatek) jakby mi mąż przywiózł tak kosztowny tort do domu, to by szybko z nim wrócił do cukierni. Macie rachunek za niego? Ile on waży i ile liczą za kg? Bo jeżeli to jest tort 3 kg to liczą sobie bagatela 42 zł/kg(wow)
Napewno nie zostawiłabym tego bez wyjasnienia, no chyba, że złożyłaś jakieś wymyslne zamówienia i jest to np. tort w jakimś kształcie, to wtedy może tyle kosztować, ale jeżeli jest to normalny okrągły i tylko z krótkim napisem, to bym szybko leiała do cukierni. Za 50 zł to bym dziecku jeszcze jeden prezent kupiła (wow)(wow)(wow)
Kasia1978
Zdjęcie tortu wstawione....
Iwona1977
ja za 3kg tort we wrzesniu placilam 52zl ...wstepna cena byla 50zl, swoja droga to cholernie droga ta cukiernia...ale fakt zalezy w jakim miescie sie mieszka
agucha44444
jest to poprostu swinstwo ze strony cukierni tak sie poprostu nie robi,jesli mowia cena taka to ma byc taka,moze byc roznica 5 zl,ale nie 50 poszlabym do tej cukierni i zadala wyjasnienia a swoja droga uslyszeli by odemnie co o nich mysle.Ja we wrzesniu zamawialam tort dla Davidka to placilam 50 euro cena z gory ustalona.
daryjka87poznan
Teraz juz wiem ile. SZOK Zapłacilabym tylko tyle na ile sie umawialam. Zawsze mowie do jakiej ceny maja mi zrobic. ZROBILABYM GNOJ ZA PRZEPROSZENIEM!!!!!
karolincia
Jezu ale drogie sątakie torty nie wiedziałam nawet u mnie zawsze teściowa robi pyszny
avilla1209
to byla pewnie cena podana za kg.tortu stad taka cana za caly!
xkasiulax
my uzgodniliśmy,na kwotę 80zł i taki dostaliśmy (kciuki) .co bym zrobiła wzięła...
agunia30
he z kad ja to znam !! w pazdzierniku moja mala mial roczek i zamowilam tort na UWAGA 4 OSOBY !!! poniewaz mial byc tylko chrzestny z zona i my, torcik (w ksztalcie myszki miki -smietankowy) mial kosztowac 40 zl ,dalam 20 zl zaliczki. w dzien urodzin corki ide odebrac tort a tam mi sprzedawczyni mowi ze musze doplacic UWAGA 70 ZL !!!!! ze tort ma 2,5 kg !!! tak sie wkurzylam , ze powiedzialam jej ze se ma go w dupe wsadzic, bo ja go napewno nie wezme , bo zamawialam tort na 4 osoby a nie na 40 ! i zadam zwrotu moich pieniedzy oraz prosze zawolac mi szefa!! szef przyszedl,sprawdzil zamowienie i zeczywiscie nie bylo zaznaczone ze tort ma byc na 4 osoby, spytal ile moge zaplacic za tort , na co ja ze gora 20 zl bo 20 zl juz dalam zaliczki, wiec on kazal zapakowac tort i wreczyl mi go z usmiechem , przepraszal i klanial sie do kolan, ja powiedzialam mu ze ma zostawic sobie ten tort i sprzedac komus innemu ale on odparl ze to sa torty okolicznosciowe i sie tak szybko nie sprzedadza, a sprzedawczyni ktora przyjmowala zamowienie, bedzie miala odciagniete z wyplaty za swoj blad. tak wiec mialam 2,5 kg tort za 40 zl i jadlam go tydzien, a sprzedawczyni wogole mi nie jest zal, trzeba patrzec co sie robi a nie bujac w oblokach.ja napewno nie zaplacilabym za tort 128 zl !! na twoim miejscu poszlabym z nim z powrotem , i kupilabym ciastaka z galaretka:-)albo w markecie nowy torcik
tlolek
my płaciliśmy ponad 30zł (chyba 35 za krem a 37 za śmietanowca biorą) do tego dekoracja i za tort ponad 3kg płaciliśmy ciut ponad 100zł (już ze świeczkami i "fajerwerkami") ale to w najstarszej cukierni u nas w mieście gdzie sobie liczą ....
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.