Menu

krem Bambino

Czy krem ochronny Bambino można smarować na pupę niemowlakowi oraz stosować jako ochronę przed słońcem i wiatrem na buźkę i rączki?

milcia22
 1336  31

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie krem zastosowanie

Odpowiedzi

milcia22
jeżeli nie można na pupę to co polecacie dla noworodka poza sudocremem?
krasna1
na słońce są specjalne kremy z filtrem,do pupy też polecają inne specyfiki typu linomag bądź sudocrem
milcia22
zastanawiam się nad Nivea krem ochronny
krasna1
linomag maść używałam przy dwójce dzieci
milcia22
linomag z tlenkiem cynku?
bambino też jest z tlenkiem cynku przecież
ausa
dobrze ze sie zastanawiasz nad kremem nive bo to bylby dobry polecam(kciuki)
krasna1
a kto Ci powiedział,że linomag ma cynk?
ausa
zakup przepraszam zjadlam slowko haha
milcia22
sprawdzam na Allegro i pisze wyraźnie, że z tlenkiem cynku w pudełeczku zakręcanym chyba, że Ci nie chodzi o ten specyfik
milcia22
zaraz jeszcze raz sprawdzę
milcia22
nie wiem w takim razie o który Ci chodzi, ale wiem, że tlenek cynku działa ochronnie, więc pomyślałam, że to ten do pupy się nada
aniula
Stosowlam krem Bambino zarówno na posladki jak i na buzke dziecka, a krem nawilzajacy Bambino równiez jako balsam do calego cialka, super nawilzal skóre Zuzi.Jednak na naprawde ostre slonce lepszy bedzie krem z filtrem dla dzieci faktor 30 w gore
krasna1
linmag maść
http://www.doz.pl/apteka/p8042-Linomag_masc_30_g
milcia22
rodzę w lipcu, więc i tak zakupię ten krem Nivea ochronny a z Nivea krem na odparzenia jest warty uwagi? Dostałam ten krem Bambino, ale jakoś spróbuje go wykorzystać.
milcia22
dzięki @krasna1
milcia22
już wiem o co chodzi i stosowałam to przy synku ale nie pomógł
aniula
krem Bambino produkuje ta sama firma co krem Nivea....naprawde produkty Bambiono nie sa zle, szampon równiez jest dobry...i nie raza cena...no ale teraz tak moda .....wszystko co drogie uznawane jest za lepsze(krejzolka)


Dodam ze moje dzieci sa juz starsze (4 i 7 lat ) i stosowalam u nich rozmaite kosmetyki, zarowno z wyzszej i nizszej polki...wiec mam do czego porownac.
aniula
krem Bambino produkuje ta sama firma co krem Nivea....naprawde produkty Bambiono nie sa zle, szampon równiez jest dobry...i nie raza cena...no ale teraz tak moda .....wszystko co drogie uznawane jest za lepsze(krejzolka)


Dodam ze moje dzieci sa juz starsze (4 i 7 lat ) i stosowalam u nich rozmaite kosmetyki, zarowno z wyzszej i nizszej polki...wiec mam do czego porownac.
aniula
zdublowalo sie(grins) miało byc Bambino ,a nie Bambiono(awve)
Ewinia
Mi położna zaraz po urodzeniu małej, powiedziała, że można używać krem BAMBINO na pupe(bo ma tlenek cynku), również na twarz i rączki. Bambino jest również super pod nosek, gdy są ranki od kataru (kciuki), szybko się goją. U nas gdy ur się synek, zaraz po urodzeniu do pupy sprawdził sie puder penaten, a gdy córeczka, bambino i sudokrem, raz miała poważne odpażenie(biegunka), wówczas pomógł nam Bepanthen maść (prezent)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.