Menu

krostki

mam pytanie mój synek ma 9 miesiecy zauważyłam u nego malutkie delikatne krostki miedzy ramiem a łokciem na jednej i drugiej rączce one nie wygładaja jak potówki nie sa ani zaczerwienione ani nic.
niektórzy mówią ze to od słonca i potu a niektórzy ze to od mleka krowiego.ja nadal karmie pierśią a mleko krowie podaje raz dziennie i to już od 3 miesiecy .a krostki zaczeły pojawiać sie dopiero teraz gdy sa upały.maluszek juz je normalnie obiadek .wiec naprawde nie wiem co to sa za krostki czy mam sie martwić czy to nić nie grożnego ??????????(smutna) pomózcie mi

aldona123
 893  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie krostki

Odpowiedzi

babooshka
popieram, udaj sie do pediatry albo do alergologa dziecięcego no i dużo ryzykujesz podając mleko krowie...(wow) ?
Agula80
jak dla mnie wygląda to na ;/ hmm maluszek raczkuje czy chodzi ? u mojej alergia chwilowa się poajwiła jak raczkowała i to jak byliśmy w odwiedzinach u rodziny bo innych środków czyszzących używają..... mleko krowie, możliwe, ale przecież nie konieczne :)
Agula80
hehe ja to się dziwię,a myślicie że Wam jakie melko mamusie podawały :) co najwyżjej mleko w proszku, ale krowie, wtedy nie było 'mody' na mleko modyfikowane :D
babooshka
to moze być azs (atopowe zapalenie skóry) i musiałabyś wtedy wyeliminować to mleko krowie oraz,cytrusy i,owoce drobnopestkowe, ale oczywiście musi o tym zdecydowac lekarz alergolog...
babooshka
Niemowlętom i małym dzieciom nie podaje się mleka krowiego (ani innych ssaków), ponieważ białko, które zawiera, różni się od białka obecnego w mleku matki....
A pewnie że chipsy sa dużo gorsze, ale to wina rodziców że pozwalają na to by maluchy je jadły...wystarczy zobaczyć jak wygląda i śmierdzi kupka po zjedzeniu tego świństwa...ble
karolincia
a tylko na rączkach? to moze cos go podrażnia w tym miejscu poobserwuj go od mleka to by miał na całym ciele i inne objawy chyba też, tak mi się wydaje przynajmniej
babooshka
tylko że wadą mleka krowiego jest to, że zawiera tłuszcz zwierzęcy, ten zaś - spożywany w nadmiarze - sprzyja chorobom cywilizacyjnym (m.in. miażdżycy i zawałom serca), które ujawniają się dopiero w wieku dorosłym...więc ja na pewno nie podam go mojemu dziecku tak prędko(nigdy)
karolincia
ale to o mlako krowim dyskusja tylko o krostkach
babooshka
ale ja nie pójdę bo mojej córci z uwagi na to że go nie podam to nie grozi, hehe(smiech)
aldona123
właśnie wróciłam od lekarza rozmawiałam z nim o mleku krowim i powiedział ze moge podawać maluszkowi mleczko od krowy nie musze przechodzić na modefikowane te krostki poprostu były powodem potu i słoneczka to coś w zaasadzie jak potówki tylko ze inaczej zaobserwowane.a z mleczka krowiego nie bede rezygnować ja sie wychowałam na tym mleku i mój synuś tez
p.s oczywiście na poczatku podawałam mu pól na pół z woda ale jak mały miał normalne kupki i nie maił zatwardzenia podaje normalnie
p.s nie pije on tylko mleka od krowy bo ja go nadal karmie
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.