Menu

Krostki przy ospie....

Dziewczyny jak wyglądają krostki przy ospie. Maja ma czerwone małe krostki gdzie nie gdzie. Nie są one ropne tylko malutkie czerwone.

iwona1985
 2209  5

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Zdrowie ospa krostki

Odpowiedzi

JUSTYNA300511
moje dziecko nie miało ospy jeszcze
ale na ospę to raczej krostki z płynem w środku są a moze to potówki
moja Natalia tez ma drobne czerwone na plecach i pośladkach wiecej i kilka na klatce piersiowej
dzikakobieta
moja cork miala pare krost na pupie,tulowiy i skroni,myslalam ze to jakies uczulenie na proszek albo od wody a okazalo sie ze ma ospe,zero goraczki nic.Zarazila brata a on to juz wygladal strasznie pelno krost ale to mnustwo,goraczka i darcie sie ze swedzenia az bral lekarstwo na zlagodzenie objawow,koszmar,tak wiec ospa ospie nierowna,idz do lekarza to bedziesz wiedziala;)
grazyna13
moja córka na ospę miała najpierw takie czerwone ok. 1cm średnicy krosty a potem po paru dniach wypełniły sie płynem. Takie małe to raczej potówki.
goskapolak
Zazwyczaj krostki na początku są czerwonymi plamkami,po jakimś czasie dopiero podchodzą ropną wydzieliną.
sheryl
Mój miał tylko dwie pęcherzykowate, reszta małe czerwone krosteczki.
Przeszedł ją niemalże bezobjawowo, prawdopodobnie dzięki szczepieniu.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.