Menu

Ksiądz po kolędzie

Kochane, czy przyjmujecie księdza, który chodzi po kolędzie? Ja przyjmuję, jestem wierząca i praktykująca (choć ostatnio rzadziej), ale dążę do tego tego, że moja sąsiadka nie chodzi do kościoła, ale księdza przyjmuje... I na dodatek jest z tego bardzo dumna. Troszkę się zdziwiłam, ale może nie wszystko wiem w tym temacie(awve)

Magdzik
 1701  44

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Dom i Ogród ksiądz kolęda wizyta

Odpowiedzi

Milki
sorki i co z tego ze do kościoła nie chodzi??? to nie znaczy ze jest jakaś gorsza i nie może księdza przyjąć??? pozatym coraz więcej osób nie chodzi do kościoła w wierzy w Boga, sory ale jak sie słyszy co księża wyprawiają i jak widzi się jak zyją za pieniądze parafian to się niedobrze robi, pozatym coraz częściej msze w kościołach ograniczają się do powtarzania co jakiś czas tych samych kazań.
monique25
przyjmujemy księdza ... do kościoła chodzimy na Święta; śluby i pogrzeby .
Magdzik
Być może robi to na pokaz, skoro tak się tym szczyci(krejzolka)
Milki
szczerze to niech robi i nic nikomu do tego(awve)
Twity12
Ja przyjmuję chodzę do kościólka :) A mysle, że większość osób przyjmuje księdza a nie chodzi do kościoła. Ale to już jest ich wola.
xkasiulax
Tak co roku przyjmujemy księdza choć do kościoła rzadko chodzę :-(
aniol
Wiesz Magdziku mnie tam smiesza takie sytuacje bo dla mnie to ona robi to na pokaz jesli iwerzysz to modlisz sie chodzisz do kosciola i przyjmujesz ksiedza ,dla mnie ktos kot jest wierzacym a niechodzacym do kosciola niejest katolikiem ale to moje zdanie dla mnie to oszukiwanie wlasnego sumienia.ja niechodze do kosciola dla ksiezy ktrozy sa rozni ale dal siebie i dla boga do BOGA.pewnie ze zdaza sie ze niepojde i nierobie z tego tragedii .a jesli chodzi o ksiezy to dlugi temat do rozmow i uwazam ze niemozna wszystkich ksiezy do jednego worka spakowac bo znam takich co sa z powoalania i pomagaaj ludzia niebirac ani grosza oddali by swoje zycie za inego czlowieka ,ale i znam takich co na dziwki chodza pija i za co za nasze pieniadzeto fakt ale to nieznaczy ze jesli jakas liczba tych zlych zeszla na zla droge i zalsepiaja ich pieniadze to mamy przekreslic tych co sa dobrzy z powolania itd....wiec czasmi pomyscie co piszecie bo mozecie urazic kogos kto np ma w rodzinie ksiedza ktory jet dobrym czlowiekiem ...nieosadzajcie innych tylko zajmijcie sie soba i wlasnym sumieniem ...oczywicie moje slowa niesa skierowane do wszystkich mam ....np podoba mi sie postawa noemi niepowiedziala ze ksieza sa zli ale niemoze przekonac sie do koasciola ale robi cos dla dziekci i za to ja podziwiam ma prawo wyboru ale dzieci niech sam kiedys podejma decyzje teraz ich uczy i to super...Mysle MAdzi ze ona to robi na pokaz albo sama sie pogubila w swoichmyslach bo jesli ksiedza przyjmuje to znaczy ze nic do nich niema wiec czemu do kociola niechodzi??ale magdziulku to nasze mysli kazdy robi co uwaza za sluszne nie ma co sie tym martwic kochana ty rob taki jak ci serce potpowiada i niemart sie innymi(kwiatek)(prezent)(prezent)(prezent)
koza54
ja do kościoła chodzę BARDZO rzadko, ale księdza przyjmuję
smerrfetka
też nie chodzę do kościoła o niedzielę,ale księdza zawszę przyjmuję(smutna)
aniol
sorki za male bledy ale cos mi w klawiaturze uciekaj literki:)))))(grins)(kwiatek)
Milki
aniol czasem modlitwa w domu jest cenniejsza i szczersza... pozatym to że człowiek wierzy nie musi równać sie z chodzeniem do kościoła... sory ale ile osób to wcielone... a w pierwszych rzędach wystaje w kościele i według tego co napisałaś są wierzący i ok bo przecież chodzą do kościoła... proponuje nie wchodzić ludziom w zycie i ich sumienie tylko zająć sie swoim własnych. sory jeśli którąś obraziłam. nie miałam takiego zamiaru. ale szału dostaje jak widzę takie coś.
asiula024
kościół jest nafaszerowany polityką , ksiądz ingeruje za bardzo w intymność człowieka .... ja też nie chodze do kościoła bo to instytucja stworzona przez człowieka a Bóg jest wszędzie !!
MILKI zgadzam się z Tobą !!!
Kolędę przyjmę dziecko wychowam w wierze ale do kościoła .... wolę pomodlić się w domu ... tu mi nikt nie bedzie krzyczał o polityce np
asiula024
kościół jest nafaszerowany polityką , ksiądz ingeruje za bardzo w intymność człowieka .... ja też nie chodze do kościoła bo to instytucja stworzona przez człowieka a Bóg jest wszędzie !!
MILKI zgadzam się z Tobą !!!
Kolędę przyjmę dziecko wychowam w wierze ale do kościoła .... wolę pomodlić się w domu ... tu mi nikt nie bedzie krzyczał o polityce np
asiula024
kościół jest nafaszerowany polityką , ksiądz ingeruje za bardzo w intymność człowieka .... ja też nie chodze do kościoła bo to instytucja stworzona przez człowieka a Bóg jest wszędzie !!
MILKI zgadzam się z Tobą !!!
Kolędę przyjmę dziecko wychowam w wierze ale do kościoła .... wolę pomodlić się w domu ... tu mi nikt nie bedzie krzyczał o polityce np
asiula024
no tak oczywiście .... sorki dziewczęta....he he
aniol
rany ja niewiem ale ja chodzac do koscila nieslysze nic o polityce a mieszkam w polsce to nierozumiem was ale trudno ...zazwycaj w kazaniu jest o tym co bylo czytane w pismie i o sprawch ludzi biednych itp...ale o polityce no ja osobiscie sie z tym niespotkalam...a tobie Milki powiem tylko tyle ze ja niewchodze nikomu w prywatnosc i niemam zamiaru ale ty piszac...twoje slowa sory ale ile osób to wcielone... a w pierwszych rzędach wystaje w kościele ....brzydko tak oceniaxc ludzi nieuwazasz ..wiec raczej to ty kochana niewtracja sie w zycie innym i nieoceniaj tak pochopnie...
Milki
no pewnie lepiej być ch...bic soją żone, rodzine, chlać wóde ale do kościoła łazić niż normalnym człowiekiem który zyje jak człowiek a do kościoła nie chodzi... sory religia jest kwestią prywatną i to nikogo nie powinno obchodzić czy wierzy w co wierzy jak wierzy!!!!!
aniol
widze ze odrazu wszystkich wrzucasz do jednego kotla ksieza to ....ludzie chodzacy do kosciola to ...a ty swieta hahahaah zastanow sie co piszesz kobieto....to bylo pytanie nie po to zeby oceniac ludzi ..i wez sobie na wstrzymanie...(grins)(smiech)
Milki
to ty sobie weź. powiedziałam ci już szkoda słow na to
Paulinka1701
aniol wybacz ale Bóg jest wszędzie !! I nie masz rawa mówić że jak ktoś nei chodzi do kościoła to nei jest katolikiem bo w tym momencie mnie uraziłaś(zlosc) Ja nie chodzę do kościoła u nas ze względu właśnie na księży ! Bo są jacy są a nie będę specjalnie jechała na mesze 40km dalej skoro mogę się pomodlić w domu. I nie mów mi że jak ktoś się modli w domu a nie chodzi do kościoła jest fałszywy ....Zgadzam się z Milki (klaszcze)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.