Menu

Kupione prawo jazdy

Czesc.Dziewczyny mam takie troche nietypowe pytanie do Was ale musze i chce je zadac.
Czy mozna jeszcze kupic sobie prawo jazdy?
Pytam bo miedzy mną i dwoma moimi kolezankami toczymy spór o to ze trzecia nasza kolezanka kupila sobie prawo jazdy po wielokrotnych nieudanych próbach zdawania.Dużo by opowiadać ale chce tylko wiedziec czy na polskim rynku jest możliwosc kupienia prawka.Zrobiłam dodatkowo anonimowa ankiete i jeśli któraś chce niech odpowie.Mam nadzieje ze nikogo nie uraże swoim pytaniem.pozdrawiam

Jaką drogą zdobyłaś prawo jazdy?

roksana36
 2285  17

Znajdź pytania na ten sam temat:

Czas wolny i Sport kupno egzamin prawo jazdy

Odpowiedzi

Anieelica
Odp 2 ... legalnie... (kciuki)
krasna1
szczerze to sama bym podpłaciła żeby nie zdawać kilka razy
roksana36
ogolnie to wiem ze jezdzic potrafi i zna zasady itp.a teraz jest naprawde ciezko zdac prawko.ale nie sądze że mozna kupic gdzies prawko bo nie raz byly afery ze przekupili egzaminatora i ludzie sie boja handlowac takimi rzeczami.a co jesli wypadek spowoduje taka osoba ktora kupila prawko?przeciez oni moga sprawdzic tam gdzie sie wyrabia (legalne) prawko czy rzeczywiscie bylo ono wydane.oj ja to bym sie bala miec takie nielegalne
martulcia18
ja zdaje juz 7 raz i nic(pout) boje sie samej siebie (krejzolka) bo gdybym miala wiecej kasy pewnie tez bym dala w lape(grins)
karrramba26
mozna kupic bez zadnych problemow(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)(awve)(awve)
karrramba26
mozna kupic bez zadnych problemow(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)(awve)(awve)
JUSTYS
U nas nie tak łatwo jest kupić prawko.Ja zdałam legalnie za 2 razem
ANAHANA84
Mimo różnych zaostrzeń,kontroli itp.nadal można "pomóc sobie w zdaniu egzaminu".W naszym kraju nadal można wiele załatwić za pieniądze.
alusia1010
Ja zdalam legalnie ale dopiero za trzecim razem!!!
moput
Zdałam legalnie za drugim podejściem. Bałabym się ułatwiać zdawanie bo ja się nie czułam zbyt pewnie za kierownicą i wolałam by specjalista (egzaminator) podjął decyzję czy można mnie na ulicę wypuszczać :)) A żeby było zabawnie to na koniec usłyszałam, że bardzo dobrze jeżdżę :))
rozowa82
legalnie za piątym razem (krejzolka)(grins) ale nie wazne ile razy zdwałąm ważne ze samam to zrobiłam i jestem z tego dumna(grins)
Chociaz miałąm juz takie myśli zeby zapąłcic i jechac na luzie bo wiadomo ze i tak bedzie zdane ale moj instruktor powiedział ze jestm głupia (nie ze blondynka (smiech) ) i ze mi na to nie pozwoli.... (grins)
monikarogalska2
Oczywiście że można, osobiście znam dwoje ludzi którzy za pieniążki mają prawko(grins)
krystynakz
Oczywiście ze można kupić prawko mnie udało się za 1 razem
aniol
mnie sie udalo za 2 razem ale wiem ze gdybym przechodzial to z 10 razy to bym kupila bo to bez sensu tyle razy placic jesli wiem ze umiem jezdzic a sa egzaminatorzy ktorzy porsostu maja kase za to ze oblewaaja wiem o tm ..kazdy z nas wie...niewiem ja teraz pewnmie trudniej kupic ale mozna wszystko w naszym krauju
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.