Menu

lagodne przechodzenie na butelke

Hej dziewczyny mam takie male pytanko dotyczace przechodzenia na butelke moja mala ma 8i pol miesiaca i postanowilam przestac karmic piersia kupilam odpowiednie mleko itd ale niestety mala nie chce pic mleka z butelki tylko jej przystawie smoczek to zaczyna pluc i plakac czy sa jakies sposoby zeby dziecko polubilo butelke? moze ja sie do tego zle zabralam?

alusia1010
 882  3

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta karmienie butelka

Odpowiedzi

nicole
do tego potrzeba duzo cierpliwosci i staran straj sie wiec za kazdym razem jak jest glodna dawac jej butelke ja tak robilam i pomglo
kasia13_archiwum
Moze kubek niekapek?
Moje dziewczyny np. nie umialy pic z butelki... a z kubka niekapka i owszem.
sylwetka84
ja mam ten sam problem :(
mała nie pije z butelki ani z kubka niekapka :(
i nie wiem co zrobic!!!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.