Menu

Leki na uodpornienie?

Mam pytanie do mam które podawały jakies leki uodparniajace.Mój syn jest po 3 miesiecznym chorowaniu w tym po długotrwałym zapaleniu płuc .Odpornosci zero.A musi wrucic do przedszkola.pediatra jak i nasz pulmonolog polecily szczepionke uodparniajaca i tabletki niewiem tylko od czego zaczac i czy podawac teraz .Mam przepisana Padme to sa ziołowe leki ale powiedziala ze moge zawartosc wysypywać bo moj nieumie połknac tabletki czy ktoras mama tez tak robiła?
A szczepionke rybomunyl.I własnie znajoma powiedziała ze owszem uodporniła córke ale w trakcie brania przez 3 miesiace była nonstop chora.I tu jest ból niemoge dopuscic by maly znow chorował bo jego organizm jest bardzo osłabiony i juz niemam z kim go zostawiac w domu....nieweim co robić.Jak to u was wyglada z uodparnianiem ?tylko prosze o odpowiedz mam ktore uzywały bo wiem ze jest grupa mam przeciwna szczepionka a ja nie jestem i prosze o porade co wybrac a może jest cos leprzego niz te o których ja pisze.Dzieki:)

aniol
 976  10

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Zdrowie szczepionki uodpornienie

Odpowiedzi

smerrfetka
Ja bym najpierw zaczęła od PADMY jakby to nie pomogło wtedy sięgłabym po szczepionkę.Moja też choruje,ale bardzo zależy mi na tym by sama odporność się wyrabiała,a nie za pomocą chemi.
aniol
Tez tak myśle ale musze mu jakos pomoc wzmocnic ten organizm bo po 4 antybiotykach odpornosc szybko niewruci a mały nielubi warzyw tylko owoce ,wogule jest jadak taki ,ze szkoda słow wiec niewiem jak go uodpornic...
Ada3610
Padma jest najlepsza, znałam osobiście twórcę tego leku.
Ja bym skupiła się tylko na niej, jest niesmaczna, ale skuteczna.
Jak tylko zobaczę, że Synka coś pobiera to pół Padmy przez trzy dni i choróbsko się nie rozwija.
beatris23
Mój syn swego czasu wziął Ribomunyl i moim zdaniem pomogło aczkolwiek nie jest to szczepionka,która w mgnieniu oka stawia na nogio odporność...podawałam mu ja przez bodajże pół roku w okreslone dni w miesiacu.Początkowo sie rozchorował ale potem było już ok,odniosłam wrażenie ze po wybraniu całej serii(skończył ją wtedy jakoś w czerwcu) to od nowego sezonu przedszkolnego mało co chorował.Wczesniej zdarzały nam się 2 razy w miesiącu antybiotyki na ropna anginę.
izkalepszy
Ją mojej małej latem podawałam ismigen , w tamtym roku miała 5 razy zapalenie oskrzeli a w tym roku tylko raz zachorowała i to w miarę lekko przeszła chorobę, więc jestem zadowolona
rozowa82
jak chcesz podac szczepionke to ziecko musi byc stuprocentowo zdrowe i raczej przedszkole nie wskazane bo to jest seria szczepionek w okreslonym czasie
korek221
Grześ z racji tego że jest mega alergikiem przyjmuje Sigulair - to lek przeciw alergiczny i uodparniający - prawdopodobnie dzięki temu Grześ choruje 2- 3 razy do roku a jak już- to łagodniej dziadostwo przechodzi
aniol
Bardzo wam dziekuje ,musze przemyslec te wszystkie leki .No własnie on juz jest całkowicie zdrowy i za 2 tyg musze juz go puscic do przedszkola bo niebede miala dla niego opieki na caly dzien musze zdecydowac co robic.pozdrawiam
sheryl
Ale to, ze kolezanki dziecko chorowało podczas szczepionki nie znaczy, że twoje będzie też chorowało... I nie wiem skąd ta teoria, że dziecko ma nie chodzić do przedszkola podczas brania... Lepiej, żeby było zdrowe, ale jeśli jest chore szczepionkę również się bierze, trzeba kontynuować. Zresztą tę, która ja dawałam (Broncho Vaxom) daje się również jako lek w razie choroby. Mój brał sierpień, wrzesień, październik i faktycznie w tym roku nie choruje... Ale nie wiem czy to jest zasługa szczepionki, czy tego, że swoje przechorował podczas pierwszego roku w przedszkolu... Nikt odpowiedzi nie zna ;)
aniol
Dziekuje za odp,zaczeliśmy dzisiaj podawac ta szczepionke i padme.czas pokaże czy pomoże.Pierwszy raz próbuje takie leki ale musze cos zrobic po tak dlugim chorowaniu.pozdrawiam
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.