Menu

lezaczek dla malucha

Mamuski, przymierzam sie do zakupu lezaczka dla dziecka. moja mala uwieln=bia byc kolysana a ja juz czasami nie mam sily poza tym z dzieckiem na rekach nie wiele moge zrobic. tak sobie pomyslalal ze ten lezaczek to fajna spawa, ma jakies wibracje, mozna ustawic kolysanie i dziecko moze bawic sie jakimis pierdulkami zawieszonymi u gory. zastanawiam sie tylko jak takie cos wplywa na kregoslup malucha? dzieci powinny lezec na twardym i plaskim zeby miec zdrowy kregoslup. nie wiem jak to sie ma do tego typu gazetow jakim sa te lazaczki. jakie macie opinie???

moniula
 500  2

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie kregoslup zabawki

Odpowiedzi

aniula
te lezaczki sa przystosowane do maluszkow, my uzywalismy , sa mniej głebokie niz fotelik samochodowy , a ten jest od 0m....

lezaczek to fajna sprawa, ale warto zaopatrzyc sie w mate edukacyjna...., to lepsze rozwiazanie....
wazne aby w lezaczku dziecko nie spedzalo zbyt wiele czasu.., np 2 h dziennie z przerwami, wtedy bedzie ok(kciuki)(kciuki)(kciuki)
Nula139
My mieliśmy z fisher Price Rainforest,polecam
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.