Menu

mały złośnik

Mój mały Bąbel zawsze pogodny i usmiechniety zaczął mi od kilku dni urządzać akcje po tytułem histeryczny płacz np.jak się złości ,ze czegos nie moze dostac ,troche mnie to przeraza bo jak tak długo płacze to juz sama nie wiem czy moze w końcu go cos boli, czy tylko tak chce postawic na swoim...Ma dopiero 10 miesięcy czy to już chce mamie pokazać kto rzadzi w domu? Co robić z takim małym "wojownikiem?

mysza
 619  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

Wychowanie dziecko

Odpowiedzi

neti84
czytałam że dziecko po 8 miesiącu wie już czym chce się bawić i jak zabiera się dziecku coś to protestuje bardzo głośno tak więc to chyba normalne że się złości jak mama czegoś zabrania ja jak narazie czekam spokojnie aż moja MAnia zacznie mi protestować już od czasu do czasu ale żadko zdarza jej się płakać jak coś jej wezme
Justysia147
Hej mysza moj tez zaczyna pokazywac zlosc jak czegos chce a nie moze tego dostac Mysle ze to normalne skoro nie potrafia jeszcze mowic to musza to jakos okazac Wytrwalosci pozdrowionka
avialle
eh mój skończył 7 miesięcy :D i robi sceny rozpaczy rodem z Tytanica!! jak mu coś nie pasuje :D:D
darzenka
ja mam to samo ale z buntem 2 letniej córki, po prostu uszy odpadają, chce pokazać kto tu rządzi i rzuca sie na ziemie, kopie, masakra. Mam nadzieje ze to taki okres i to przejdzie w twoim przypadku pewnie tak przecież do końca życia nie będzie takie :)
mysza
czyli czekamy ,aż nasze"uparciuszki"przejdą ten zbuntowany,burzliwy okres pełne cierpliwości i stoickiego spkoju :D :D :D mój sie właśnie kłoci z krówką na macie ...normalnie na nia krzyczy :D:D pospalismy własnie godzinkę wiec ma nowa energie ;) ;D
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.