Menu

Mam do Was pytanie dotyczące tabletek antykoncepcyjnych,,,.

Postanowiłam że zacznę zabezpieczać się hormonalnie, zaopatrzyłam się już w tabletki i cierpliwie czekałam na pierwszy dzień cyklu (miesiączki mam nieregularne). W sobotę w nocy podczas stosunku dostałam "okresu", w niedzielę rano wzięłam pierwszą tabletkę, a okresu nie ma. Czy to możliwe że zniknął przy pomocy tabletki ? Czy bardziej prawdopodobne że to wcale nie była miesiączka tylko jakieś inne plamienie ?
Nie wiem teraz jak brać te tabletki.... biorąc od 1 dnia cyklu powinnam zrobic sobie przerwę po 21 dniach, a teraz ?? Któraś z Was wie jak mam je brać - jeśli okaże się że np dostane prawdziwego okresu za tydzień

oOoanitaoOo
 385  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

antykoncepcja hormonalna

Odpowiedzi

mycha2706
Wzięłabym do konca opakowanie, gdy bedziesz brała, okres nie powinien się pojawić w trakcie...dopiero po odtawieniu tabletek w 7 dniowej przerwie (u mnie jest to zazwyczaj 4 dzień po odstawieniu).Czasem bywa tak, ze mozesz nie krwawic w pierwszym odstawieniu( zobacz w ulotce)
krasna1
pierwszy dzień cyklu z tego co czytam wypadł Ci w sobotę a nie niedzielę,
no chyba,że miałaś stosunek po 24
oOoanitaoOo
no myślę że było po północy.... czytałam że powinno brać się tabletki zawsze o tej samej porze, więc wolałam poczekać do rana.

Dzięki mycha ;)
lola86
Bierz je cały czas o tej samej porze potem zrób przerwę po 21 dniach i od nowa . Jak nie jesteś pewna czy to była miesiączka to zabezpieczaj się do świętego spokoju jeszcze do końca opakowania . I wszystko będzie ok .
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.