Menu

Mam pytanko... Czy jestescie tu na netmamach same czy np. macie tu rodzinke... np. maz lub siostra?

Ja moge powiedziec... ze nie jestem tak calkiem sama... bo jest tu tez moja siostra...
Dopiero mnie dzis baba jedna o tym powiadomila... haha...

No... maz to raczej sie nie zamelduje, bo nie zna polskiego...

kasia13_archiwum
 521  16

Odpowiedzi

iwonakul
Ja z tego co mi wiadomo sama jestem:)
kasia13_archiwum
Marta... fajna sprawa... :):):)
aneczka
ja jestem sama jak narazie moze ktoregos dnia zaprosze moja bratowa
kasia13_archiwum
No... kolezanki to tez wiedzialam, ze mam... Ale o rodzinie... to nie...
No... nie ma to jak rodzinka... :)))
Magdaryszka
ja tez jestem sama ,chyba ze nie wiem otym ze ktos tu jest
krasna1
Naciągnęłam koleżankę a teraz namawiam siostrę.
kasia13_archiwum
No ja swoja od poczatku prawie namawialam, a ona mi sie opierala, opierala, a tu masz ci los... taka niespodzianka... :D:D:D
KdaPl
Kuzynkę...
Tesa
sama a dokładnie to z wami wszystkimi
Misia80
Mam tu od niedawna swoją siostrę:)udało mi się ją namówić
mongro10
Jest ze mną bratowa,namawiam koleżanki,ale się ociągają :)
sasanka
Ja jestem sama. :)
ania242
ja tez sama
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.