Menu

Miesiac roznicy :(

Mam wielki problem zwiazany z moim terminem porodu.Moja ostatnia miesiaczka byla 29.01.09 na 100%,i temin porodu moj piewszy lekarz wyznaczyl na 5 listopad,lecz kiedy zmienilam lekarza,bo tamten przeszedl na emeryture to po zrobieniu mi usg-pierwszego,wyszlo ze termin mam na 6 grudzien i stwierdzil ze miesiaczke musialam miec 27.02.09,lecz jej napewno juz nie mialam.Powiedzcie mi w ktory termin mam wierzyc?? wg mojej ostatniej miesiaczki czy wg usg? Termin jak widzicie ma miesiac roznicy.Moj brzuszek juz duzy,a malenstwo od 17 tygodnia ciazy ( wg usg) juz kopie i to bardzo mocno.Moze powiedziecie mi co o tym sadzicie??

kasiabala78
 1108  23

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Partnerstwo i Rodzina ciąża

Odpowiedzi

StepByStep
Termin wg USG jest oparty na wielkości poszczególnych części ciała dzidziusia... ja też miałam różne terminy, ale nigdy nie było między nimi aż takiej różnicy!!! kurcze dziwna sprawa
Mysiaa
No to skoro on Ci wmawia że miałaś miesiączkę 27 lutego,a Ty jesteś pewna że jej nie miałaś,to może lepiej zmień lekarza.Bo jakiś dziwny ten lekarz wmawiając Ci coś co nie jest prawdą(nigdy)(nigdy)
JUSTYNA300511
ja ostatni okres też miałam 29 ale lipca i termin porodu miałam na 5 maja a urodziłam 2.05 to był termin z okresu a z usg miałam na 29.04 i z kolejnego usg na 19.05
Mysiaa
Zgadzam się z ateną.Pierwszy lekarz jest bardziej wiarygodny(grins) .Atenko(kwiatek)
ADAMSKA98
wiesz u mnie bylo podobnie tylko zeja bedącw ciązy mialam miesiączkie i powiedzialam kiedy mialam ostatnią i terz mialam dwa terminy porodu jeden byl na 5 sierpnia ,a drugi na 5 lipca i urodzilam 5 lipca miesiac wczesniej niz lekarz wyliczyl
mama1208
ja miałam taką samą sytuacje, miesiączka początkiem października wiec termin wypadł na 07 lipca 2009 a termin z USG na 7-8 sierpnia i tego terminu trzymał się lekarz, a Michaś urodził się 23 lipca i ma wpisane w książeczce ze poród przed terminem w 37 t.c.
więc dla mnie nie jest to dziwna sprawa bo sama to przeszłam a lekarz poprostu wytłumaczył że jajeczkowanie musiało być opóźnione i dlatego terminy sa tak różne (nie było żadnego mówienia że źle podaję termin miesiączki ostatniej)(krejzolka)
(prezent)(prezent)(prezent)
Nicoletta
ja miałam podobnie do ciebie, tzn:
na początku termin miałam ustalony z miesiączki (był to 23 czerwiec) .. wiedziałam,że na pewno urodzę w lipcu bo wiedziałam kiedy doszło do zapłodnienia no i potem termin z miesiączki zmienił się na termin z USG (23 lipiec) .. urodziłam właśnie tego dnia no i wszystko się zgadzało bo to zapłodnienie miało miejsce właśnie -40 tygodni temu ..
anna000
Mialam identyczna sytuacje (grins) ostatnia miesiaczke mialam 17,06,08r. i porod wg miesiaczki wyszedl na 23,03,09r. (wyszlo na to ze NIBY zdradzilam swojego partnera bo w tym czasie byl w Anglii(smiech) chioc wtedy nie bylo mi do smiechu jak moj partner byl wsciekly choc wiedzialam ze to jakas pomylka) a przyszlo USG i termin wyszedl na 22,04,09r (grins) i dokladnie w tym dniu urodzilam (grins)
ADAMSKA98
a jeszcze dodam że urodzilam 40 tygodniu ciązy nie jest wcześniakiem
marthakd
Jesli masz 28 dni cykl to ten pierwszy termin jest wiarygodny :Dzmien lekarza:)
bako
termin usg zmienia sie wraz z wzrostem dziecka rozbieg miedzy terminem z miesiaczki a terminem z uzg to 3-4 tygodni ja tez tam podobnie miałam i lekarka mi to tak wyjasniła
agunia30
dziewczyny maja racje! sluchaj pierwszego lekarza!! ja mialam ostatnia miesiaczke 30 stycznia i termin porodu mam na 6 listopad czyli dzien pozniej niz ty;-),a teraz zaczelam dokladnie 30 tydzien ciazy,wiec jestesmy w podobnej sytuacji i wierz mi ze obydwie urodzimu w listopadzie a nie w grudniu powodzenia!!
kasiabala78
Dziekuje wam dziewczyny za odpowiedzi,wiec bede sie trzymala tego pierwszego terminu czyli 5 listopada.Powiem wam ze nie moge sie juz doczekac,moja pierwsza coreczke urodzilam 6 lat temu ale wtedy nie mialam az takich roznic,roznica wtedy byla tylko paru dni,i urodzilam w tych dniach.Lekarza juz nie chce zmieniac bo zostalo mi 2 i pol miesiaca do porodu,a on wlasnie przyjmuje w klinice tam gdzie chce rodzic.
bobonikos1
jak nie masz zaufania do tego lekarza to może go zmień
kasiabala78
Ale mi zostalo 2 miesiace do konca.A uparłam sie na ta klinike i wlasnie z tamtad jesi moj " dziwny" lekarz,a u nas szpital nie cieszy sie najlepsza opinia,wrecz przeciwnie,najgorsza:(
Mysiaa
A musisz mieć lekarza z tej kliniki??Nie może być inny.W sumie lekarz później tylko zszywa ,a poród odbiera położna.
kasiabala78
W sumie masz racje.Ide jutro do kontroli wiec jestem ciekawa co mi powie. A we wtorek sie przejade do innego szpitala i porozmawiam z innym lekarzem.Oczywiscie napisze co i jak(kwiatek)
Mysiaa
No i taka postawa mi się podoba.Moja lekarka też niby pracowała w tym szpitalu a i tak jej nie było.Także jak nie masz zaufania i jesteś niepewna tego co lekarz Ci mówi to nie ma co się zastanawiać(kwiatek)(kwiatek) Czekam na wiadomość:)(prezent)(prezent)
Mysiaa
nie było jej przy porodzie-zapomniałam tam dopisać:P.
kasiabala78
Bardzo wam dziekuje za dobre rady:)(prezent)(prezent)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.