Menu

Miesiaczka podczas ciazy...

Czesc dziewczyny(awve) Czy znacie takie przypadki w ktorych kobiety podczas pierwszych 2-3 miesiecy ciazy mialy normalna miesiaczke???

Beata1985
 4194  17

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka Zdrowie ciaza

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
Jestem na jednym forum dla kobiet w ciazy i tam jedna kobieta (tez z terminem na sierpien) z tego, co mowi, miala miesiaczki do ok. 24 tc.
Tylko, ze ona wiedziala, ze jest w ciazy, bo test ciaze wykazal i z kazdym krwawieniem biegala do szpitala... Lekarze nie mogle znalesc przyczyny... az w koncu doszli, ze ona tak regularnie co 28 dni.
Chyba jakos w 24. tc bylaby pora na kolejna "miesiaczke", ale tym razem sie nie pojawila.


Ja osobiscie nigdy tak nie mialam. To moja w sumie 4. ciaza i kazda wiazala sie z calkowitym wstrzymaniem sie miesiaczki.
agnieszka79
Tak,można miec okres na początku ciąży.Moja koleżanka miała przez dwa pierwsze miesiące.
Maryla
No jasne ze tak:)) ja naszczecie nie mam miesiaczki od 9 mesiecy:D
Beata1985
Hmmm....wiec myslicie,ze jesli sie dzieje cos takiego to nie jest to powod do zamartwiania sie? Wyglada na to,ze to wcale nie jest cos niespotykanego.
Beata1985
No i jak wtedy odnosic sie do testu...czy on nadal moze pokazac nasz prawdziwy ,,stan"...czy jednak go zaburza??
mammma
ja nie miałam.
JUSTYLKA
kolezanka zrobila test z ciekawości w 4 mies mimo ze od lekarza wiedziala ze jest w ciązyale miala miesiączki 5 mies i test był pozytywny ale nie wiem jak to jest z wlasnego doświadczenia...u mnie miesiączki nie bylo
martus1988
Ja mialam tak samo ze w 1m mialam okres i nic nie wzbudzilo we mnie watpliwosci ...a w nastepnym miesiacu juz nie mialam okresu ....... i zrobilam test ktory mi odp na moje watpliwosci :)
krasna1
moja mama miała przez 5 miesięcy dlatego myślała,że ma raka żołądka bo ciągle wymiotowała
Beata1985
Hmmm....to teraz tylko czekam jak to bedzie u mnie....:D:D:):)
artisylvi
Moja siostra do 5 miesiąca nie wiedziała, że jest w ciąży. Na kontrolnym badaniu dowiedziała sie, że będzie mamą. Niestety było trochę problemów z utrzymaniem i w końcu miała cesarke w 7 miesiącu. Dziś Ania ma 3 latka i niczym nie odbiega od rówieśników...no może jest troszeczkę niższa.
ulenka091987
moja siostra również miała miesiączke na początku ciąży, o ciąży dowiedziała się na kontrolnej wizycie w 4miesiącu ciąży
Anita21
tak, moja sasiadka miala do 6miesiaca! ale szczeze to niewiem czy w to mozna wiezyc bo niektorzy maja jakies dziwne mniemamie o sobie za sa naj i wogole tak jak pare sasiadow umnie i z ta miesiaczka tak samo cytuje!; ja jestem jedyna taka osoba niema takiej drugiej na swiecie! hehew smieszna
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.