Menu

Miesiączka podczas przyjmowania tabletek hormonalnych.

Witam.Chciałam przesunąć sobie miesiączke i wykupiłam 3 opakowania tabletek hormonalnych Cilest.
Ginekolog kazał wziąść pierwsze opakowanie,zrobić 7 dni przerwy,po tych 7 dniach rozpocząć drugie opakowanie i bez robienia przerwy wziąść trzecie.Tak też zrobiłam (w chwili obecnej jestem na etapie trzeciego opakowania).Podczas przyjmowania pierwszego opakowania miałam lekkie plamienia ale wiem że to normalne podczas początków przyjmowania tych tabletek.Wczoraj wzięłam 6 tabletke z tego trzeciego opakowania i.....normalnie dostałam okres....czemu???
Fakt pomiędzy drugim a trzecim opakowaniem nie zrobiłam tej 7-dniowej przerwy ale przecież w nietypowych sytuacjach jest to dopuszczalne.Dlaczego więc dostałam miesiączke?Napewno nie są to tylko plamienia.
Byłyście w podobnej sytuacji? Doradźcie czy powinnam dziś przyjąć kolejną tabletke czy lepiej odstawić skoro zaczął mi się okres?
Jak na złość dziś mój ginekolog nie przyjmuje i nie wiem co zrobić,przyjąć kolejną czy nie?
pozdrawiam Was cieplutko

roksana36
 503  1

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie miesiączka tabletki hormonalne

Odpowiedzi

aniol
hej normalnie weż nastepna tabletke.ja teraz tak zrobilam biore tabl.juz pol roku i teraz jechalam na urlop i mialam dostac miesiaczke a akurat byłam u gina.zapytałam czy moge nierobić przerwy pow ze tak ale może mimo wszysto bede plamic bo niekazdy organizm nadaje sie do takich przesunieć .niedostałam w tym czasie okresu wiec urlop sie udał ale ostatniego dnia przed wyjazdem dostałam niestety niby okres bo był skapy i mialam takie plamienie 2 tyg szok. .teraz własnie mam 7 dni pzrerwy i też jestem ciekawa czy normalnie dostane .wiecej niebede przesuwac .moj lekazr pow ze to normalne ale pomimo plamienia tabletek sie nieprzerywa.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.