Menu

Mleko modyfikowane!

Jak dlugo podaje sie dziecku mleko modyfikowane, do ktorego miesiaca? Moj Adi skonczyl 20 miesiecy i od jakiegos tyg nie chce w ogole pic mleka na noc. Zwykle jest to kaszka na mleku, niestety on woli zwykla herbatke. Obawiam sie ze jesli nie bedzie jadl mleka na noc to bedzie w nocy zwyczajnie glodny i nie do spi do rana.

joannamysz
 631  5

Znajdź pytania na ten sam temat:

mleko kaszka dziecko

Odpowiedzi

renata29
mój miał jakieś pół roku i przez pewien czas nie chciał jeść wieczorem i przesypiał całą noc więc to nie zależy od jedzenia:)
joannamysz
..a o ktorej dajecie najpozniej kolacje dziewczyny?
Ewa0528
mój synek tez nie chciał modyfikowanego wiec podawałam krowie
joannamysz
dzieki dziewczyny(kwiatek)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.