Menu

mocz

nie wiem czemu ale moja córa jak narobi do nocnika to mocz jest tak jakby z tłuszczem,podobny do rosołu pływajątakie oka...ma anginę bierze antybiotyk czy to może przez to?czy jak wasze dzieci brały akieś antybiotyki zaobserwowałyście może co śpodobnego,martwię się trochę...jak myślicie czemu tak jest szukałam na necie ale nic nie znalazłam////

smerrfetka
 1384  10

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie mocz dziecko

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
Tez nigdy sie z takim czyms nie spotkalam...
smerrfetka
nocnik zawsze myję nawet dezynfekuję,kurcze no i sama już nie wiem
krasna1
moja miała tak po linomagu,ale to tak jak piszą dziewczyny mocz był tłusty od smarowania
smerrfetka
nie smarujęjej a właśnie pojawiło się to w czasie podawania atybiotyku no i czopka!
smerrfetka
właśnie tak się zastanawiam czy to nie przez to no ale czopek w tyłku,a podcieram ja chusteczkami nawilżającymi tymi co zawsze?!
krasna1
no właśnie to wina czopka
nie stresuj się
smerrfetka
tak myślę,dzięki dziewczyny za pomoc zawsze troszkę czuję się podbudowana
betty
u nas po czopku mocz jest normalny natomiast kupka ze śluzem...
ODYNIECKA
To po czopku. Nie ma się co martwic.
anita3276
MOJ SYN DOSTAL CZOPEK OD GORACZKI I JAK ROBIL SIUSIU TEN CZOPEK WYPLYWAL MU Z PUPCI U TWOJEGO DZIECKA TEZ TO SIE PEWNIE DZIEJE!NIE MA O CO SIE MARTWIC!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.