Menu

moja pierwsza ciąża

Witam wszystkie przyszle mamy :) jestem w 12 tygodniu ciazy,nie wiem jak wy ale ja sie boje porodu chcialabym sie dowiedziec czy ten ból porodowy jest az tak straszny jak o tym mowia niektore dziewczyny co juz rodzily czy kazda kobieta przezywa go inaczej ?

gosiaczek28
 789  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

porod

Odpowiedzi

Agula80
kochana, to samo miałam, byłam przerażóna, dlatego niewybrażałam sobie porodu bez nieczulenia zewnątrzoponowego i to polecam czyjesz skurcze, ale nie czujesz bólu jesteś świadomą uczestniczką porodu i jesteś w stanie skoncentrować się wtedy na porodzie a nie na bólu :D będzie dobrze zobaczysz :) ja i tak się nie spodziewałam tego co miałam sama, szkoda że o tym się nie mówi, ale to jeszce przed Tobą najpiej wypytuj o wszystko lekarza prowadzącego :D a jak cos to pisz do mnie na priv :) pozdrawiam
Tosia
Agula nie strasz nie strasz dziewczyny tym bardziej ,ze nie wszedzie jest mozliwosc dostac takie znieczulenie...

Tez jestem przed pierwszym porodem a mimo to uwazam ,ze kazdy przezywa to inaczej. Nastaw sie pozytywnie... nawet jak bedzie bolalo to w koncu przestanie a Ty bedziesz miala sliczna dzidzie na rekach...

Sadze ,ze to naprawde kwestia nastawienia i przygotowania sie fizycznego. Jestem w 5 miesiacu a specjalnie przyznam nie mysle o porodzie ale tez nie moge sie go doczekac :)...
Agula80
Tosia masz rację :D wszystko to kwestia nastawienia :) jak sie ktoś nakręci to nie ma bata, :D ale ja uważam że nie powinno się milczeć :) sa też minusy porodu i o tym nikt mnie nie poinformował i przez to miałam derpesję poporodową a z tym nie ma żartów :( wiem co przechodziłąm, ale sam poród był całkiem całkiem, raczej to emocje działają-to fakt :D sorki jeśli wystraszyłam
Tosia
no ja wlasnie sie zastanawiam... cyz rodzic w szpitalu gdzie pracuje moj prowadzacy lekarz ale nie ma mozliwosci znieczulenia... czyyy wybrac szpital gdzie takie znieczulenie moge dostac... :/.. nie wiem co robic
olita7
ja tez strasznie sie bałam i nawet czasem płakałam po nocy tak sie bałam... pytałam wszystkie moje kolezanki które rodziły jak to jest i tyle wiedziałam i moge to Tobie przekazać ze kazda przezywa inaczej... mnie strasznie bolało bo miała komplikacje przy porodzie ale ogólnie poradziłam sobie z bólem bo pomogła mi w tym szkoła rodzenia i mąż przy boku... to jest taka opoka ze nie wyobrazam sobie zeby nie było męza przy drugim porodzie. I pamietaj... nagroda po jaką idziesz do szpitala to niewyobrażalny skarb który przyćmi wszystko nawet największy ból... I naprawde polecam szkołe rodzenia - dla mnie rewelacja!!!
JUSTYLKA
ja urodzilam pierwszego mojego maluszka po 5 godz umiarkowanego bolu Tez wczesniej myslałam o znieczuleniu a nawet o cesarce na zyczenie Ale wierz mi było nawet całkiem niezle ,bolalo krótko i te wszystkie opowieści o strasznych bólach jakoś mnie ominęły Dlatego nie polecam słuchania makabrycznych opowiesci ,bo każdy poród to inna historia...,więcej spokoju życzę ...
myszka838383
ja też nie dostałam znieczulenia..rodziłam 9 godzin i przeżyłam! :D cieszę się bardzo że urodziłam sama i nigdy nie zdecydowałabym się na cesarkę na życzenie.
ania242
ja tez sie balam porodu duzo dziewczyn mi mowilo ze po duzo godzin rodzily ale ja se tlumaczylam nie ja pierwsza i ostatnia wiec musze urodzic,ale juz jak pojechalam na porodowke to nie myslalam o bolu tylko zeby szybko urodzic.i wszystko przebieglo szybko i sprawnie
Viljar
Witaj Gosiaczek :) Ja jestem w 7 tygodniu ciąży ale jest to moja druga ciąża. I to chyba racja z tym nastawieniem, za pierwszym razem było lato, upały, termin miałam na 3 sierpnia. Nie dawałam już rady, tak bardzo miałam dość ciąży, że nawet strach przed porodem mi przyćmiło, wręcz nie mogłam się doczekać porodu, bo to było jak wybawienie od tej męki... Bóle były ok, do zniesienia, nawet nie takie bardzo straszne. I nawet szybko poszło, bo od pierwszych skurczy do urodzenia trwało to 7 godzin :) Drugiego porodu też wcale się nie boję :) Spokojnie, na pewno będzie dobrze :)
Agulek
witam!!!!ja mam teramin na 30 lipca i jakieś mysli przed porodem miałam gorsze w początkach ciazy.Teraz mysle o tym by szybko urodzić,zabrac maleństwo i Torbę:) i wrócic do domu,nie lubie szpitali stąd moje mysli:),chyba......,a ból musi być ,my nie pierwsze i nie ostatnie....gdyby to było takie straszne, to kobiety by się nie decydowały świadomie na większą gromadkę:)
gosiaczek28
Witam ;) dzieki za odpowiedzi,mysle ze nie ma sie czego bac tylko szybciutko urodzic zdrowe dziecko i mykac do domu :) ja jestem w 3 miesiacu ciąży termin mam na listopada...Ale racja jak by ten ból był az taki straszny to kobiety by nie rodzily.. Pozdrawiam :)
gosiaczek28
Są tu jakies przyszle mamuski z Konina???
mamaKACPERKA
hej powiem tak bol niejets przyjemny ale z chwila gdy ujrzysz dziecko gdy ci je poloza na brzuchu zapomnisz o calym bolu, ja rodzilam 3m-ce temu 11godzin i mimo bolu niezaluje bo warto bylo, niezapomniany i najwspanialszy to byl dzien w moim zyciu,a tez sie balam ale w momencie gdy juz urodzisz i zobaczysz dziecko zapomnisz o wszytskim,a poza tym to tak szybko czas biegnie jak dostaniesz skurczy ze niepomyslisz o tym by sie bac, buziaki i powodznia
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.