Menu

mowa cz.2

dziewczyny bo ja juz zaczynam sie martwic ..moj synek ma juz 2 latka i 6 miesiecy ..niechce wogule nic nowego mowic jak zacial sie ze slowami nauczonymi przed 2 urodzinami tak koniec ...ja juz niewiem nic nowego czy to normalne wszystkie dzieci w kolo gadaaja a ten nic ..niepowie czego chce tylko pokazuje ...jak chce pic to pokazuje na buzie i robi sisis jak chce jesc to mniam ale co jesc to nic niepowie ..rozmawiam duzo od poczatku z nim czytamy tlumacze ...ja juaz niewiem kazdy mowi ze mam czekac ale to juz trwa ponad pol roku zeby chociaz jedno dwa slowa nowe sie nauczyl a on tylko mama tata kon jajo czesc papa muu nie tak .. dziadzia i to wlasciwie wszystko ale to mowil jak mial 20 miesiecy czy to normalne ze tak dlugo nic nowego niemowi??teraz powinnam isc na badanie oczkow ale madra doktorowa kazala przyjsc jak bedzie mowil bo pokazuja obrazki slonce dom serce itp a on tego niepowie i co ja mam zrobic ...ostatnim razem byl jak mial 2 latka to ona byla zla ze on niemowi i ze tak to ona go niezbada kretynka przeciez niezmusze synka by mowil ...

aniol
 780  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie dziecko

Odpowiedzi

smerrfetka
każde dziecko rozwija się własnym tempem,na ogół chłopcy później mówią....spokojnie,dużo mów do niego i powtarzaj w kółko....jak się rozgada będziesz miała dość bo Cię zagada(grins)(grins)(grins)
aniol
moze i bede miala dosc ale juz bym chciala bo tez mi jest przykro jak on cos chce np do jedzenia i placze a niepotrafi mi wytlumaczyc ...mowie duzo i mam nadzieje ze wkoncu zacznie mowic ...ze jak bedzie mial 3 latka to bedzie mowil..
mycha2706
Ty sie ciesz kochana, bo mój gada jak nakrecony... a kazde dziecko jest inne i na pewno bedzie pieknie mówił jak juz przyjdzie na Niego czas:). Niektóre dzieci zaczynaja pózno.Moi siestrzency mieli 4 lata jak zaczeli normalnie mówic.
mycha2706
*siostrzency
AGAO30
Ja mam ten sam problem mały ma 2 lata i 10 miesięcy, ,mało mówi wszycy także w okołogadaja aby dac se na luz, że bedzie gadał itp. Ale ja nie wytrzymałam tej próby czasu i Gdy synek miał poszłam 2,5 lat do logopedy. Oczywiście stwierdziła że powinnam wczesniej z dzieckiem przyjść. Ale to nic. Najwazniejsze, że z nim ćwiczy, zaczeła znim cwiczyć wymowy samogłosek, spółgłosek zaczynam widzieć poprawę. Zapisałam go także na logorytmikę zajęcia zaczynamy w poniedziałek. Może i ty na własna rękę poszukaj logopedy i zasięgnij poroday,
aniol
wiesz AGA moze masz racje ja tez o tym pomyslalam bo nic mnie to niekosztuje isc zapytac a moze wlasnie by mu sie to przydalo .dzieki musze o tym pomyslec ...(grins)(kwiatek)
jollka
@aniol moim zdaniem to pierwsze co powinnaś to udać się z synkiem do logopedy i to dobrego. Ja miałam i nadal mam podobny problem z moim synkiem. Ma już 6 lat a bardzo źle mówi, a gdy był w wieku Twojego synka to też bardzo mało mówił, prawie że nic i każdy w koło powtarzał że nie martw się będzie mówił, ma jeszcze czas, a ja głupia czekałam i co? i nic mi nie wyszło z tego czekania. Także dobrze Ci radzę bo wiem sama po sobie, idź do logopedy, na pewno nie zaszkodzi a jedynie pomoże.
I druga sprawa to co to za lekarz o którym piszesz? Ja bym od razu zmieniła takiego lekarza. Mój synek (ten co źle mówi) zanim skończył 2 latka to już chodził w okularkach, i do badania wzroku wcale nie musiał dobrze mówić, jak okulista ma dobry sprzęt to i bez mowy dziecka zbada mu wzrok. Pamiętam że nasz okulista też próbował się coś tam pytać synka ale jak powiedziałam że mały nie mówi to zbadał mu oczka w inny sposób.
anulka1982
a moja córa 11 października będzie miała rok.Od trzech miesięcy gada jak najęta.A jak ją uczyłam.Po prostu pokazując i mówiłam jej co to jest w kolorowych książeczkach.Teraz umie podstawowe kolory(zielony,żołty,czerwony,niebieski).Książkami się tak zaciekawiła,że przed spaniem musimy poczytać.
aniol
anulka moj od poczatku mial pelno ksiazeczek i czytalam z nim bardzo czesto u niego to nic niedalo....a ty kochana jolu masz racje niebede chyba czekac jak w kulko mi to wszscy powtarzaaj ze przesadzam tylko rusze ten problem ...chyba po tym co u ciebei przeczytalam to mi wystarczy po niedzieli ide sie dowiedziec o logopede...a co do okulisty to juz szkoda gadac zmieniam 3 raz ale jesli codzi o lekarza glownego to juz mam fajna tylko pani ktora przeprowadza jedne badania wlasnie z rysunkami jest taka niemila ale to ja juz to zalatwie za miesiac mam wizyte to sie bojowo nastawie jak nie to znow zmienie tylko szkoda dziecka te zakraplania badania ...dziecko sie denerwuje...ale dziekuje wam za rady juz wiem co zrobic ...nieczekac...(kwiatek)(grins)
AGAO30
Idźcie dziewczyny do logopedy ja nie żałuje naprawde po 3 misiącach widze poprawę w mowie,
Magda27
Ja mam też ten problem więc w poniedziałek szukam dobrego logopedy może któraś mi poleci dobrego logopedę z Wrocławia:-)))
anulaw
Mój synuś w czerwcu skończył 3 latka i mam taki sam problem jak Ty.Byliśmy z nim u logopedy zleciła masę konsultacji u specjalistów na które niestety trzeba długo czekać.Teraz synek zaczął chodzić do przedszkola i mamy nadzieję że zacznie w końcu więcej mówić jak będzie przebywał z dziećmi,sama pani doktor powiedziała że przedszkole dobrze mu zrobi.
aniol
dziekuje dziewczyny ...w poniedzialek ide do swojej dr.dowiedziec sie o logopede...macie racje trzeba sie skonsultowac zobaczymy co powie...pozdrawiam:)))
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.