Menu

Nauka!

Hej:)powiedzcie dziewczyny czy ja już kompletnie zwariowałam????;)po dziesięciu latach od skończenia liceum zachciało mi się iść na studia...czy ja sobie poradzę?????małe dziecko,dom,praca,nieobecość męża....ale czuję,że jak nie zrobię czegoś dla siebie to zeświruję za chwilę...nie oczekuję żadnych konkretnych odp bo to nie jest pytani...chciałam się podzielić z Wami...tym,że chyba mi odbiło;)

irekzboralski
 614  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

Szkoła i Kształcenie studia

Odpowiedzi

Mandarinios
śmigaj i się nie zastanawiaj :) Poradzisz sobie, a dzieki temu, że masz już dziecko będziesz się mogła lepiej zorganizować :)
aleksandra84
jeżeli tylko czujesz taką potrzebę i uważasz, że znajdziesz na to siłę i czas, to nie rezygnuj:))) życzę powodzenia!!!!
aisyrk3017
nie nie odbiło ci każdem należy sie coś od życia ty akurat wybrałaś studia bardzo konkretny wybór :)napewno sobie rade dasz trzymam kciuki:))
moput
A pewnie, że idź na studia :) Przyda się troszkę oddechu od obowiązków domowych i poczujesz, że robisz coś dla siebie. Dasz sobie radę, to pewne. Ja bym też chętnie jeszcze się edukowała ale brak mi funduszy :(
annabok77
Nie zastanawiaj sie na nauke nigdy nie ma za pózno:))
irekzboralski
Wielkie dzięki dziewczyny!:)zaczynam powoli wierzyć,że jest to mozliwe do realizacji...moput*ze względu na kasę to ja też mogę dopiero teraz...
irekzboralski
no i nie chce też całe zycie zapierdzielać w pralni!myslę,że stać mnie na wiecej
tlolek
no to gratuluje, warto sie realizować poznasz nowych ludzi ....powodzenia dasz sobie rade
IziaMorela
Zrob to poki masz checi....bo takie szybko przechodza.Potem mozesz zalowac, ze nie sprobowalas!!!
irekzboralski
masz rację IziaMorela....dlatego tak na ostatni dzwonek działam bo do przyszłego roku to już zapomnę o tym...
renata3421
ja poszłam do szkoły po 15 latach przerwy na dodatek z mężem,teraz odczekam trochę aż mały podrośnie i dalej mam zamiar się uczyć,więc powodzenia i dasz radę ,napewno
mamaMaksa
Realizuj się! Ja sobie jakoś radzę.Po ogólniaku poszłam na studia w trakcie urodziłam Maksa i je przerwałam teraz zaczynam na nowo studiuje zaocznie Multimedia i Reklama gdy Maks jest w przedszkolu to się ucze w weekendy mnie praktycznie nie ma w domu bo na uczelni przesiaduje ale nie narzekam mąż gotuje obiady,mama czasem Maksa zabiera do siebie...POWODZENIA!
Achcha
Podziwiam!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.