Menu

nerwy przez tabletki???

kochane am pytanko,czy przez tabletki anty mogę być nerwowabiore juz 4 misiesiac i zauważyłam ze coraz bardziej nerwowa jestem,zaczyna mi to przeszkadzac,albo może poprostu zła sytuacja życiowa mnie wykańcza już sama niewiem,ale też mam inny popęd seksualny...jeszcze dodatkowo z lekarzem pogadam...(prezent)(prezent)(prezent)

amelializak
 585  7

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie nerwy stres

Odpowiedzi

KlaudynaK
To bardzo możliwe, że biorąc tabletki robisz się nerwowa i zmienia się popęd. Ja po tabletkach zawsze kipiałam złością - hormony szaleją. Jeśli tak się utrzyma poproś lekarza o dobranie innych tabletek.
Basia88r
Pewnie, ze możesz... Ja brałam przez 3 miesiące tabletki anty. i zdążyłam się już wyprowadzić od męża, a innym razem wyrzuciłam go z domu(krejzolka) Jak wariatka się zachowywałam...
Odstawiłam tabletki i już po 2 dniach wszystko wróciło do normy...
Anciacia
Ja biore od 10m-cy i mam to samo
tlolek
@Basia88r no to niezle na ciebie działają ja sie kapnęłam że coś nie tak jest jak prawie spoliczkowałam męża za baaardzo błahą sprawe....po zmianie tabsów przynajmniej nerwy wróciły do normalności ale nie popęd (placze)
amelializak
o rany... widze ze nie jestem sama,tez przestane brac zeby to sie zle nieskonczylo, przez te nerwy....
Renatka2019
Amelializak, też tak mam od tabletek anty. Ale mąż już się przyzwyczaił.
Anciacia
Kilka lat temu jak bralam to nie mialam takich "atrakcji" jak teraz. Tak mnie nerwy nosza, ze moglabym zabic :/
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.