Menu

Niewiem co myslec???

Hej dziewczynki :) Jestem tu nowa. Mam na imie Kasia. Niewiem jeszcze gdzie konkretnie to pytanie powinnam zadac ale trudno bedzie ono tu.... Z mezem staramy sie o dzidziusia juz 10 cykli i nic ... biore kwas foliowy , olejek z wiesiolka , a maz wit.c i zen-szen . Z racji tego ze jestesmy za granica z badan nic... Caly poprzedni tydzien do dzis boli mnie podbrzusze ... Malpa ma przyjsc w ten piatek wiec mysle ze te bole nie sa spowodowane zblizajaca sie @ . Zawsze mialam tak gora 2 dni przed a teraz prawie 1.5 tygodnia. Pomocy ... Moe kturas z was mi podpowie czym to moze byc spowodowane ...Z gory dziekuje. Pozdrawiam wszystkich

Kasiulaaa
 870  6

Odpowiedzi

Anemona
Życze Ci żebys byla w ciązy ale z doswiadczenia wiem że jak sie bardzo tego chce to ma sie mdlosci a nawet @ sie spóźnia wszystkiemu winna podświadomość.
Radze isc do ginekologa po szkoda nerwow. a moze poprostu masz obsesje i to Cie blokuje? wrzuć na luz i najważniejsze zeby sex sprawiał Ci przyjemność. glowa do gory(kwiatek)
Mysiaa
No właśnie,a dlaczego do lekarza nie możecie pójść?????
Anemona
pisze ze nie możne zrobić badan? moze ze drogie bo w Polsce na szczegółowe badania sie prosisz miesiącami a i tak musisz zrobic prywatnie
(smutna)
beatka7623
Nie da się bólu tak określić poczekaj na miesiączkę i już A może będziesz miała wcześniej A jak się zastanawiasz czy jesteś w ciąży to kup test ciążowy i już
patrycja21
ja zycze ci 2 kresek ale tylko lekarz rozwieje twoj watpliwosci
Kasiulaaa
Hmmm.... Lekarza ... Jestem w USA . Po pierwsze brak ubezpieczenia ... Po drugie slaba znajomosc jezyka ... a nikt tu nie ma czasu na to zeby ze mna pojsc nawet jesli bylaby mozliwosc. Ok poczekam do miesiaczki zobaczymy... Dzieki za wszystkie odp . Pozdrawiam ..
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.