Menu

nosidełko

Dostałam od znajomych nosidełko. Napiszcie mi proszę, jak długo mogę w nim nosić 6-miesięcxznegi Brzdąca, czy jest to bezpieczne, czy nie zaszkodzę jego zdrowiu{chodzi mi o kręgosłup}.

monira11
 679  10

Znajdź pytania na ten sam temat:

nosidełko

Odpowiedzi

tlolek
moj jezdził do 5 miesiąca moze ciut krócej....strasznie szybko wyrósł z niego
kasia13_archiwum
To zalezy... Ja mialam nosidelko Baby Björn i mozna bylo nosic dziecko o wadze do 10 kg. Czyli tu wiekowo trudno okreslic, raczej wagowo. Moje dziewczyny majac roczek czasu wazyly dopiero 9 kg, a sa takie dzieci, ktore warza tyle majac pol roku.

Poza tym kazde nosidelko ma inna dozwolona granice obciazenia.


A jesli chodzi tobie o czas, jak dlugo w ciagu dnia, no to do maks. 2 godz. dziennie. Tu nie chodzi tylko o to, ze takie nosidelko obciaza kregoslup, ale ze nie dziala pozytywnie na rozwoj bioderek.

Tu chusty sa jednak lepsze, bo nie szkodza, a nie ma limitu czasowego do noszenia.
monira11
Dzięki , chodziło mi o nosidełko,króre przypina się do siebie i wkłada dzidzia.
syla
ja bym za żadne skarby nie wsadziła dziecka do takiego nosidełka
kasia13_archiwum
@kucka2006... nie wszystko, co wymyslono i sie sprzedaje to dla bezpieczenstwa i dobra dziecka. Wezmy pod uwage chocby chodziki.
kasia13_archiwum
Sorry... Kucka2008... nie 2006... ;)
kasia13_archiwum
Chociaz... sa nosidelka, ktore sa robione na wzor chusty, tzn. dziecko ma szeroko nozki, tak jak poczas noszenia w huscie... i sa one dobre dla rozwoju bioderek...

Nosidelka, ktore z czystym sercem moglabym polecic to Manduca i Ergobaby...

Baby Björn... stanowczo odradzam... Sama mam i chce sie go pozbyc...
tlolek
oj Kasiu czy te 10 kilo w wieku 6m-ce było o mojej Głodzilli....hihihi
kasia13_archiwum
Co do chodzikow... mowie tylko to, co wiem... W Niemczech w kazdym gabinecie pediatry wisi przestroga, zeby nie uzywac chodzikow. Ze sa przyczyna wielu wypadkow, a poza tym wymuszaja na dziecku pozycje pionowa, kiedy dziecko jeszcze powinno raczkowac.
Nawet jak dziecko zacznie chodzic przy meblach to podnosi sie na tak dluga chwila, jak jemu wygodnie... czasem 5 min a czasem 1 min i potem znow na podloge...
W chodziku nie ma takiej mozliwosci...
Mnie np. przy obydwu dziewczynkach przed uzywaniem chodzikow przestrzegali pediatrzy.

I o ile wiem, sa kraje, gdzie ich uzywanie jest zabronione.
kasia13_archiwum
@tlolek... masz po prostu duze malenstow... chyba waga idzie w parze ze wzrostem. Moje np. majac roczek wazyly ok. 9 kg, ale mialy ok. 73 cm wzrostu, czyli do olbrzymow nie nalezaly... ;)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.