Menu

Odstawianie

Po nowym roku chciałabym iść do pracy,tylko ze moj prawie roczny synek wciaz pije moje mleko,probowalam wszelkich sposobow zeby go odstawic nie mam juz pomyslow z butelka juz sobie chyba podaruje... moze wy byscie mi mogly jakos poradzic?

Ewelka151207
 492  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie dziecko

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
To moze zamiast odstawiac przestawiaj go powoli i wytrwale na normalne jedzenie. Wprowadzaj (nie wiem... moze juz to robisz) nowe posilki, zawsze w stalych porach. Niech kazdy posilek wypera jedno karmienie piersia... Moze zacznej mu podawac mleko w kubku przez slomke... Duzo radochy i moze go zainteresuje.
Moje dziewczyny wlasnie dokladnie z roczkiem jadly wszystko to co my... i latwo bylo powoli odstawic od piersi. Fatime nawet musialam z dnia na dziec i sie udalo.
kasia13_archiwum
Dodam, ze moje tez nie umialy pic z butelki...
Ewelka151207
moja mala kochana srajda zje dwie lyzeczki i w ryk bo nie chce wiecej, mysle ze sie nie najadl i daje mu piers, dwa razy zjadl dosc duzo i nie chcial piersi musialam go w wozku uspac ale jak sie obudzil to i tak domagal sie piersi..
kasia13_archiwum
Moze juz bardziej takie jedzenie w raczke... a nie lyzeczka. Moze nie lubi jesc lyzeczka... Moje cory np. uwielbialy jak robilam to co dla nas, ale na takiej zasadzie jak finger food, wiec ze monza bylo jesc raczkami. Gotowane warzywa, jak kartofelki, marchewka, brokolki itd... A na sniadanka no to np chlebek pokrojony w takie male kwadraciki i posmarowany np. twarozkiem, albo maselkiem... roznie...
No nie wiem co wiecej powiedziec.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.