Menu

Oglądanie telewizji przez maluchów

Skoro tyle tu dziś na temat szkodliwości wszystkiego dla naszych pociech, to ja zapytam, jak długo Wasze dzieci oglądają telewizję w ciągu dnia? (kwiatek)(kwiatek) Moja Monika jak zassie(smiech) to i nawet do półtorej godziny siedzi w krzesełku i ogląda bajki(grins) A czasem prawie drugie tyle, to zależy od dnia i humoru mojego urwiska(grins)

Magdzik
 1065  20

Odpowiedzi

Magdzik
No może przesadziłam z tym "drugie tyle"(grins) Ale zdarza się, że w ciągu dnia ogląda dobre 2 godziny z przerwami(grins)
daryjka87poznan
Moja tez nie oglada. Ciekawią ją tylko reklamy.
mycha2706
Moje oglądają... dużo,za duzo... jak wyłaczam te bajki jest histeria(smutna) Ale z telewizorem mozna wyniesc-nic do niej nie dociera... Igor ma swoje ulubione bajki na cbeebies -niecierpi Dobranocnego ogrodu tylko a tak to trzaska namiętnie jak leci... jedyna rzecz,która pomaga mi Go oderwac od bajek to wyprawa dp garażu... tylko to Go moze odciągnąć.... próbuje sie z Nim bawic,układac cos z klocków,czytac,ale i tak w tle musi słuchac bajek... tysiac razy to samo juz mi niedobrze czasami.Chodze i śpiewam nieswiadomie piosenki z tych bajek(krejzolka)
Magdzik
@atenko, ja też Cię lubię, ale moje pytanie jest każde inne(grins) Jeśli ja prowokuję, to i te dzisiejsze poprzednie pytania też można uznać za prowokację
babooshka
Madziu, b. ważny temat poruszyłaś . W USA robiono badania i stwierdzono że do 2 roku zycia dzieci nie powinny oglądać TV że ma ona zły wpływ na dalszy rozwój, koncentrację itd.No a w Polsce przeciętnie dzieci spędzają 4h przed tv...Ja nie powiem że nie włączam, owszem,ale staram się ja dziecku ograniczać...
234olenka
u mnie synek ma 5 miesięcy i czasem ogląda jak go coś w ekranie zaciekawi ale to trwa z 5 minut czasem nawet i mniej:)
(awve)(awve)(awve)
mycha2706
Szkodliwosc szkodliwoscia...a mój Igor ma dwa lata i 7 miesiecy i mówi pięknie,pełnymi zdaniami,logicznie... wiele słow i zwrotów zaczerpnął z bajek własnie... a
jak sie bawi potrafi sie koncentrowac,tylko coś Go musi wciagnąć... Moja Ala ma lat 7 i uczy sie najlepiej w klasie...na bajkach wychowana...
Mandarinios
ja nie włączam bajek, ale to fakt, że Kuba 'zawiesza' się na reklamach, albo jak słyszy rytmiczną muzykę to przestaje się bawić i się patrzy.... nie trwa to jednak długo.... choć wiem, że to i tak niezbyt dobrze....
Nula139
Moja ma prawie 14 miesięcy i zazwyczaj ogląda dwie bajki dziennie-Myszkę Miki i Kubusia Puchatka.
Jest to razem około 20 minut,no i nie ogląda codziennie.
Ewa0528
mój synek oglada bajki i czasami siedzi przed tv za długo.
koza54
a moja to cwaniara i sobie sama włącza telewizor (smutna) a jak jej wyłączam to ona znowu go włącza (pout) ale na szczęście nie ogląda zbyt dużo.
mycha2706
Degii mój własnie dzięki bajkom klepie jak szalony(krejzolka) Mówi slicznie,a na wzrok uwazam,nie siedzi z nosem przed telewizorem i robie Mu przerwy.Bawi sie,wychodzimy na dwór... ale szczerze mówiac gdyby nie te bajki nic bym nie zrobiła.
lolita
Moj ma 15 miesiecy i nie oglada telewizji wogole-nawet jak telewizor leci to go nie interesuje poprostu
Anek
mój syn oglada jedynie reklamy i lubi jaka to melodia-bo wtedy tanczy jak słyszy muzyke(grins)
Magdzik
(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)
JUSTYLKA
mój syn ma 14 miesięcy i nie ogląda wcale ...
aniol
moj zaczal gadac wlasnie dzieki bajka ostatnio a oglad sporo tylko kaze mu daleko siadac w ciagu dnia ok 4 godzin troche rano po poludniu i przed snem ..oglada tylko na minimini lub z plyt krecika lub teraz bolka i lolka dzieki ktorym zaczal mowic az bylam w szoku.jak chce wylaczyc to jest histeria jest grzecznym dzieckiem to jeszcze mam mu zabronic bajek??/caly dzien niesiedzi bo duzo czytamy i piszemy ...a gdyby nie bajki to ja bym nic niezrobila w domu...Magdzik pytanie jst ok i twoja mala az tyle nieoglaada nieprzejmuj sie:))(kwiatek)(cukierek)(cukierek)(prezent)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.