Menu

okres :/ czy to normalne? boje sie :(:(:(

dziewczyny jestem juz 5 miesiecy po porodzie a od miesiaca zaczelam zazywac tabletki antykoncepcyjne takie same jak przed zajsciem w ciaze i przez ten miesiac co juz zazywam te tabletki dzis po raz 3 dostalam okres. czy to jest normalne???!!! boje sie ze cos moze byc nie tak jak powinno byc. co ja mam zrobic??

natalia87
 620  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie ból brzucha okres

Odpowiedzi

JUSTYNA300511
no ja chyba na twoim miejscu do lekarza bym sie wybrała.nic innego nie mogę ci doradzic bo ja tabletek nie biorę(awve)(awve)(awve)
GUGULKA
jakies plamienia i krwawienia są chyba mozliwe, poczytaj w ulotce, a jak nie to idz do lekarza moze to co było dobre przed ciążą teraz nie nadaje się
natalia87
juz sama nie wiem co mi jest :/ i to nie sa zadne plamienia tylko normalny okres z silnymi bolami brzucha :(:(:(:( mam kilka dni przerwy i znowu okres :/ ja juz nie mam sily sie z tym uzerac :/
monique25
no zależy od tabletek ja jak zaczęłam brac mercilon pierwszego dnia okresu to mój okres trwał 20 dni :( no i potem zaraz miałam nastepny a pózniej juz było normalnie
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.