Menu

Osiemnastka

Poradzcie mi prosze co mozna kupic siostrzenicy na 18 urodziny nie mam kompletnie pojecia co teraz daje sie na prezenty. I jeszcze jedno jak mozna sie ubrac na taka imprezke bedzie ona na sali sporo mlodziezy i oczywiscie muzyka:)

kasia1
 525  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

13-18 lat urodziny i przyjęcia okoliczno

Odpowiedzi

Magdalennka
po pierwsze nie przebieraj się za 16-latkę :) ja bym założyła dżinsy i może trochę bardziej wydekoltowaną bluzkę hehe
co do prezentu to ja bym kupiła fajną kartkę ze śmiesznymi życzeniami i włożyła do koperty razem z banknotem
kasia1
Dzięki kochane za podpowiedz co do kaski to też tak wlaśnie myślałam ze to był by najlepszy prezent na prawko pieniążki już wpłaciła ale z tego co wiem marzy o laptopie więc może uda jej sie uzbierać i w łaśnie na niego przeznaczy pieniążki, co do ubioru to myślałam może o jakiś rybaczkach mam nadzieje że będapasowały do takiej właśnie bluzeczki jak pisze Magdalennka
Nicoletta
mi się wydaje tak jak misimamie,że najlepiej dać pieniądze bo zrobi z nimi co będzie chciała .. całkiem możliwe,że na prawo jazdy odłoży albo kupi sobie lepszy telefon :)
a co do ubioriu jeśli imprezka jest w knajpie to wiadomo elegancko tzn nie na sportowo hehe.. widze,że piszesz o rybaczkach- jak najbardziej, do tego ładna bluzeczka i buty na koreczku :)
Nicoletta
oczywiście pamiątka obowiązkowo :)
kamm123
Ubierz się tak, żeby było Ci wygodnie :) Jakieś jeansy, a do tego jakąś fajną bluzeczkę, np. z dekoldem, albo z cekinami :) A siostrzenicy możesz kupić np. jakiś fajny zegarek, perfumy, kosmetyki, albo jakiś fajny gadżet..
Magdalennka
jeżeli bardzo dobrze znasz gust siostrzenicy to kosmetyki są dobrym prezentem, gorzej jak nie trafisz np w zapach perfum
kasia1
Jeszcze raz dziękuję wam bardzo za dorady pozdrawiam:)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.