Menu

ospa

Moj 4 letni Kajus zarazil sie ospaw przedszkolu. Czym go smarowac i czy 10 miesieczny Jonis tez bedzie chory. dziekuje mamusie

MARCYSIA
 693  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Zakupy os

Odpowiedzi

moniula
u mnie w domu zachorowali wszyscy, ktorzy nie przechodzili ospy wczesniej. wiadomo dorosli przechodzili ja o wiele gorzej niz dziecko. tak wiec istnieje duze prawdopodobienstwo, ze mniejsz tez bedzie chory.

a co do smarowania- to kiedys smarowano gencjaną a teraz to nie wiem,moze maści, ale to lekarz powinien przepisac
smerrfetka
oooo ospa!!!!PUDOCREM dostępny w aptece ma właściwości chłodzące i kojące swędzenie........a mały jak najbardziej może się zarazić ale dopiero wyjdzie od11 do 21 dni po kontakcie z zarażonym.....im szybciej przejdą tym lepiej będziesz miała z głowy....
MARCYSIA
dzieki kupilam pudokrem do szpitala dzwonilam i powiedziala ze zjawic sie jak cos niepokojacego bedzie.
MARCYSIA
smerrfetka a ten kontakt od kiedy sie liczy od 1 krosty czy od kiedy
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.