Menu

Płacz w nocy???

Dziewczyny niewiem co się dzieje z moją córeczką ( 16 miesięcy)w nocy jak się obudzi to strasznie płacze aż czasami się zachodzi z tego płaczu, smaruje jej ząbki i nic dam jej coś do picia też nic wcześniej picie wystarczało a teraz nic. Trwa to tak już ze 3 dni dzień po dniu. Pomóżcie miałyście taki przypadek.

iwona1985
 668  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat sen płacz dziecko noc

Odpowiedzi

marthakd
mój maly tez miał taki okres ze budził sie z okropnym płaczem w nocy ale mu mineło teraz ma faze chodzenia po nocy;/ ale z tym placzem jeszcze pare dni bym poczekala moze naprawde na te zeby płacze albo podaj jej na noc luzeczke panadolu dla dzieci syropku to tez łagodzi ból
beatka7623
Moja ma 10 miesięcy i ładnie spała a od tygodnia mam tak samo Zaczynam myśleć ze ta pogoda i jej się udziela (grins)(grins)(grins)
iwona1985
dzięki dziewczynki już myślałam że cos jest nie tak że jest jakaś chora
Magdzik
U mnie też tak czasem jest...(placze) Te pogody i na dzieci źle wpływają, a może coś się śni złego... A najlepiej możesz podać na noc czopek Viburcol
lusia82
moj synek tez tak mial tyle ze u mnie to trwalo troche dluzej zanim doszlismy do tego ze po prostu jak sie przebudzil w nocy bylo ciemno i sie bal kupilam malutka lampke i od tej pory moj problem zniknal(kciuki)
rozowa82
moja ostanio budzi sie w nocy tez z płącem, wczoraj to miałam jezde na maxa ale zauwazyłąmz e zaczynała płąkać właśnie jak było ciemno wiec zostawiłam małą lampeczke i jak tylko zasneła to spała do rana
Agnieshka76
Ciesze się że nie jestem sama. To znaczy nie cieszę się że dzieciaczki płaczą, ale że to nie tylko mój problem, byłam ze swoim nawet u lekarza ale nie wiele mi pomógł. Stwierdził tylko że dzieci tak mają. Mam nadzieje że w końcu przejdzie Naszym maluszkom.
kasiab
Moja starsza córcia też tak miała, nawet byłam z nią u lekarza, lekarz powiedział, że to się u dzieciaczków dość często zdarza. U nas to trwało półtora roku, z częstotliwością praktycznie co noc, ale już na szczęście od dwóch, trzech miesięcy mamy z tym spokój (córcia w styczniu skończy 4 latka)
misiowata
nie przejmuj się,to zupełnie normalne-moja prawie 9miesięczna córeczka też tak robi od paru dni.Dzieci po prostu boja się ciemności.Jakaś mała lampka powinna rozwiązać problem(kciuki) pozdrawiam gorąco
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.