Menu

Pobudzenie przez leki wziewne...

Mały 4 msc. dostaje lekarstwa dwa razy dziennie przez inhalator,zauważyłam,że stał się bardzo niespokojny,nerwowy,pobudzony.Mało śpi,trudniej mu się zasypia.Mało i rzadziej je...Czy te wszystkie moje obserwacje mogą zdarzyć się przez te sterydowe inhalacje???Macie jakieś przykłady ze swojego stosowania?skonsultować się z lekarzem,czy przeczekać??

Kasia1978
 662  5

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie inhalacje sterydy

Odpowiedzi

edyta2010
oczywiście że te leki pobudzają mój starszy też był alergikiem i tak samo go nosiło, 3 lata już nie bierze wziewów i jest ok, ale musisz uważać bo dzieci szybko tyją na tych sterydowych lekach możesz zapytać czy słabsza dawka nie będzie lepsza przy kolejnej wizycie(grins)
krasna1
poczekaj
brak apetyty i złe spanie może oznaczać ząbkowanie,
a nadpobudliwość to skutek uboczny i nic z tym nie zrobisz
Juli1303
Jak najbardziej, też to przerabiałam
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.