Menu

Pomocy

(wow) Hej jakiś czas temu zamawiałam rowerek na alegro opłaciłam a kobieta zadzwoniła i mówi że już nie ma takiego koloru więc poprosiłam o zwrot pieniążków i ok zwrócili a teraz napisali coś takiego
Sprzedający wystąpił do Allegro o zwrot prowizji, wybierając następujący powód niesfinalizowania transakcji:
Przedmiot został skradziony/zniszczony jeszcze przed wysyłką

Jeżeli transakcja rzeczywiście nie została sfinalizowana, nie odpowiadaj na tę wiadomość. Sprzedający automatycznie otrzyma zwrot prowizji.

Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

aga24
 715  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

13-18 lat Zakupy alegro

Odpowiedzi

krasna1
Treść została zablokowana przez zespół
Matina
Jest napisane tak: "Jeżeli transakcja rzeczywiście nie została sfinalizowana, nie odpowiadaj na tę wiadomość".
234olenka
j.w(prezent)
krasna1
Treść została zablokowana przez zespół
aga24
(prezent) Dziękuję bardzo mam nadzieję że wszystko będzie ok bo to przecież nie moja wina.
agunia30
tak jest ,nie odpowiadaj na te wiadomosc, wszystko jest ok , ja tez tak mialam!
Zana
tak jak piszą dziewczyny ...nic nie odpisuj ,wsio jest ok :-)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.