Menu

pomysł na ...WŁASNE ŻYCIE!

Dziewczyny jestem zdeterminowna, zdesperowana i nie wiem co jeszcze się ze mną dzieje - od ponad roku szukam pracuy - w tym czasie odbyłam staż w Urzedzie Miejskim w moim mieście ale niestety PUP nie przedłużył mi stażu a UM nie przewiduje zatrudnień w związku z tym moje pytanie. Chciałabym otworzyć coś swojego - ale nie mam pomysłu co - opcja jest taka ze lokal o powierzchni około 24 m2 bym miała - kase postarałabym isę od pup-u(bezzwrotne dotacje) ale nie ma kompletnie pomysłu na to co mogłabym stworzyć - chodzi o to że mieszkam w około 5 - 6 tys miasteczku, warzywniaków i sklepów z ciuchami u nas dostatek, fryzjer na każdym rogu ulicy, rzźnik(czy tam mięsny też) jakieś propozycje może macie? Ja mam kilka pomysłów ale nie na to miasto - za małe a inne które bym chciała to juz są wykorzystane;( może macie jakieś dobre pomysły warte przemyślenia?

margolcia85
 661  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Praca i Finanse praca dom własny biznes

Odpowiedzi

aniol
a czy macie duoz sklepow z zywnoscia dla dzieci i ogolnie artykolami dla dzieci malych niemowlakow itp.bo u mnie na osiedlu mnostwo sklepow ale jak cos potrzebowalam w sloiczki .mleko lub jakis ciszek t nic niema a na taki maly sklepik dobra zecz.chyba ze upominki to zawsze idzie bo ludzie robia prezenty pomysl czego niema a co by sie przydalo .i niemartw sie jest ciezko teraz nam wszystkim ja tez szukalam pracy no mam ja teraz od 2 tyg ale nic eszcze niewiadomo .glowa do gory masz pomysl wiec walcz i kombinoj .powodzenia
andziabuziak
albo sklepik te co są "wszystko po 5zł " u nas jest 1 w mieście i rewelacyjnie im idzie :)
bo tak to nie mam niestety pomysłu :( ...ewentualnie rzeczy używane ale nie lumpex lecz takie rtv agd
margolcia85
no właściwie anioł pomysł ze słoiczkowym sklepem jest ok - nie ma takiego typowo skleu z melkami i słoiczkami dla maluchów - klub malucha odpada - jest przedszkole. Ciuchy dziecięce, akcesoria w sensie butelki i pieluchy w drogeriach, biedronie no i dzieciecych
margolcia85
za 5 zł jest sklep jeden i na nasze miasto wystarczy, upominki są i to kawałek odemnie - mieszkam w centrm miasta.
aniol
ale wiesz jak masz sloiczki to pojedyncze wyprawkowe zeczy tanie tez moga byc pamietaj ze dobry klient jak kupi jedna rzecz to wruci i po ta druga a wiesz czego niema teraz ciuszkow naszych polskich wyszukaj hurtowni z bawelnianymi ciuszkami body itp biedronka ok ale to wszystko jest chinskie ja np niekupie takiego body dziecku ,pomysl mysle ze to dobry pomysl .
margolcia85
Ja właśnie myślałam o czymś dla dzieci i niemowląt - wyprawki, pościele, butelki i tp ale niestety sa już 2 takie sklepy wmoim mieście i 3 się nie utrzyma.
Milki
hmm a moze pasmanteria???
Juli1303
sklep monopolowy całodobowy - będzie ruch non stop
Milki
np ja bardzo chciałabym otworzyć kwiaciarnie, połączoną z wykonywaniem dekoracji na rózne okazje , plus upominki, zaproszenia, itp, oraz dodatki krawieckie i wiem że by to wypaliło bo w mojej okolicy jest tylko jedna kwiaciarnia i to droga. dekoratorek jest może ze dwie a jak potrzebne są jakies dajmy na to guziki to trzeba do miasta jechać, ale niestety brak kasy i lokalu
mycha2706
Juli1303 (kciuki) ale zdobądź koncesje na alkohol...no ale skoro pracowałaś w Urzędzie to może jakieś "chody"masz...(grins)
koza54
ostatnio sistra mojego lubego wpadła na pomysł z nocną nianią, jak np. rodzice chcą wyjść na imprezę (kciuki)
xkasiulax
ciucholand (kciuki) second hand (kciuki)
margolcia85
koza co do niani to sama chętnie taką wynajmę - sama chętnie się rozerwę, pasmanteria jest, bielizna tak samo, alkohol odpada - jest 6 sklepów w obrębie rynku kolejne na obrzeżach o barch i papach nie wspomnę :( dziekuję dziewczny za pomoc :) pozdrawiam!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.