Menu

porod jak poznac ze to juz

jestem w 9 mies termin mam na 4 kwietnia ale fatalnie sie czuje kłuje mnie w dole brzucha i w krzyzu i bardzo ciezko mi sie oddycha i głowa mnie boli czy to juz

misiaf
 783  17

Znajdź pytania na ten sam temat:

Poród Opieka nad dzieckiem aza

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
U mnie zaczynalo sie regularnym twardnieniem brzucha...
Brzuch sie caly spinal jakby... To nie bolalo tak naprawde... po prostu regularnie twardnial mi brzuch...

A to juz byly skurcze rozwierajace szyjke macicy... :)))


Ale kazda kobieta inaczej to odczuwa...
Justysia147
najlepiej skontaktuj sie ze swoim lekarzem Powiedz co sie dzieje i zobaczysz byc moze bedzie kazal Tobie przyjechac Ja takie klucia krzyzowe mialam na poczatku 9 mies.byly to bole zwiazane z uciskiem a nie z porodem a gdy zaczelam rodzic to czulam silne napinanie brzucha(skurcze) ale bywa roznie lepiej zadzwon do swojego lekarza powodzenia
Delfin
Zadzwoń do swojego lekarza, nie czekaj.Mnie odeszły wody w domu i dopiero poszłam do szpitala.
kasia13_archiwum
Tak jak dziewczyny radza... do lekarza... :)
misiaf
wzielam nospe zobacze moze mi pomoze
lilandra
Jak Ci się ciężko oddycha to chyba jezcze nie poród. Gdy odczujesz ulgę w oddychaniu to spodziewaj się zybszego rozwiązania.
kasia13_archiwum
@Malwinka10... sa 2 metody liczenia czasu ciazy...

Wg miesiecy kalendarzowych... to jest te 9 m-cy...

Wg miesiecy ksiezycowych (po 28 dni)... Tak wlasnie licza lekarze ginekolodzy, to dokladniejszy system i wg niego ciaza trwa 10 m-cy...
kasia13_archiwum
Ciaza trwa 40 tygodni, czyli 10 m-cy, kazdy po 4 tygodnie...
Ale potocznie przyjete jest liczenie wg miesiecy kalendarzowych, wiec mowi sie o 9 m-cach.
szocia23
Malwinka10... ona dobrze liczy 5 marca weszła w 9 miesiac!!!
olciae
JA TEZ TAK PARE DNI MNIALAM I BALAM SIE ZE TO JUZ ALE TERMIN MAM NA 1 MAJA A WYGLADAM JAK W 9 MIES.WZIELAM NOSPE I NIC NIE POMOGLO MYSLE ZE TO BYLO OD TEGO ZE PRZEZIEBIONA JESTEM,NIEWIEM
dodiderek
ja mam z kolei termin na 3go kwietnia :) i od dawna mam takie objawy jak Ty (z wyjątkiem problemów z oddychaniem), sama się zastanawiam, kiedy to nastąpi...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.