Menu

portfel

hey chcialam sie was poradzic poznalam faceta bardzo wyksztalconego no i zarazem bardzo bagatego dobrze mi sie z nim dogaduje itd on by chcial ze mna byc ale ja uwazam ze to nie progi do mnie. za biedna jestem on powinien miec wyksztalcona i ustabilizowana zyciowo. on mowi ze nie portfel sie liczy tylko wnetrze czlowieka i ze nie odpusci. co myslicie czy wam by tez przeszkadzalo to ze on jest taki bogaty ?

Martineskaaa
 710  16

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Partnerstwo i Rodzina pieniacze

Odpowiedzi

koza54
wrecz przeciwnie :) dobrze, ze faceta stac na wasze utrzymanie. z drugiej strony sie tez nie dziwie, bo taka sytuacja moze byc krepujaca.
Ada3610
Ja bym była zachwycona(smiech) Jak czujesz do Niego to samo co on do Ciebie to nie zastanawiaj się.
xkasiulax
łeee!!!!kasa się nie liczy!!LICZY SIĘ MIŁOŚĆ!!!!(grins)(grins)(grins)
bierz się za niego!!!!!i nie użalaj się nad sobą!!!!!(prezent)
daryjka87poznan
Ja mam takie samo zdanie co dziewczyny wyzej.
Remedios
a ja w ogóle nie rozumiem pytania...Ty chyba sama lepiej wiesz co do niego czujesz? mi informacja o jego portfelu nie jest potrzebna, to tak jakbyś zapytała czy z kimś być czy nie...a przecież decyzja należy tylko do Ciebie, kasa nie ma tu znaczenia...

aha, i odpowiadając na Twoje pytanie: "czy wam by tez przeszkadzalo to ze on jest taki bogaty ? " ---- to chyba bym musiała na głowe upaść żeby mi to przeszkadzało:)))))))
LaMandragora
Tja... podpisuje sie pod wypowiedzia @Remedios. Od siebie dodam, ze uwazam, ze tyle wnosze swoja osoba do zwiazku, ze zadne pieniadze swiata tego nie zastapia. Uwazam rowniez, ze kobieta (tak jak i mezczyzna) moze rozwijac sie cale zycie. Jezeli uwazasz, ze jestes nieco za nisko to mozesz przeciez podskoczyc nieco wyzej juz w zwiazku. Mozesz sie dalej ksztalcic, spelniac gdzie chcesz. I jezeli jest kasa to masz to nawet ulatwione. Nie musisz przeciez spoczac na laurach.
Zana
matko ... biedny ale kochający - dobrze ....bogaty kochający - bardzo dobrze ....życzę szczęścia i abyś nie straciła umiaru w wydawaniu pieniędzy jak już będą WASZE .....
renata29
absolutnie by mi to nie przeszkadzało,byłabym zachwycona:)
Juli1303
Geodona- podpisuję się pod tym obiema rękami i nogami!!!! Facet musi być w życiu zaradny a facet co nie potrafi mieć pracy to cipak
mala21
A ja bym była mega szczęśliwa, niestety mój bogaty nie jest i cały czas pracuje, mało jesteśmy razem, a tak by było....(kwiatek)
xkasiulax
właśnie bierz go bo ci go jakaś ''zołza''wyhaczy (glodna)(glodna)(glodna)
Martineskaaa
on zarabia okolo 20 tys na miesiac ..... i mi dziwnie ze ja w nienajlepszej sytuacji
LaMandragora
Prawdopodobnie Ty ujelas go czyms, czego nie maja inne dziewczyny... i nie byla to kasa. Jakas zakompleksiona chyba jestes. Pieniadze to naprawde nie wszystko. Wazne, ale nie najwazniejsze. Uwazasz, ze gdybys miala tyle kasy, co on, to bylabys nagle wartosciowsza?
beatka7623
Podpisuję się pod @geodzią (kciuki)(kciuki)
(grins)

Bogaty, wykształcony tylko brać i się nie zastanawiać (kciuki)(grins)
Iwona1977
nie napisalas ile ow facet ma lat.....moze to jest przyczyna twoich rozterek....
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.