Menu

potrzebuje rady

chodzi o to, że mam od teścia 400zł przeznaczyć tylko dla siebie ale nie mam pomysłu na co, jak myślę co mi potrzeba to w pierwszej kolejności przychodzą mi do głowy rzeczy dla dzieci(grins)(grins) a mi się wydaje że nic mi nie trzeba, więc dziewczyny piszcie co wam do głowy przychodzi, poza biżuterią bo tego trochę mam a i tak nie noszę(grins)

ulenka091987
 693  20

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zakupy zakupy

Odpowiedzi

rozowa82
kup sobie jakis płąszczyk wiosenny,
spódniczka, buty, do tego torebka, ja bym wiedziała co z tym zorbic:)
a poza tym fajny prezent i hojny (grins)
betty
weź pieniądze i jedź na zakupy... jak zaczniesz chodzić po butikach to pieniądze same ci się rozejdą!
corcia
wyślij je mi ja będe wiedziała co z nimi zrobić(awve)(awve)(awve)(awve)(prezent)(prezent)(prezent)(prezent)
rozowa82
no włąsnie FRYZJER!!!!
Pineczka
Ja bym wydała na ubrania(grins) To moje największe zboczenie(grins) Ubrań nigdy się nie ma za wiele(grins)
xkasiulax
Zawsze tak mam jak mam kasę to nie wiem co kupić i sama nie wiem co chce jak nie mam to wtedy bym chciała wszystko i zawsze znajdzie się coś czego potrzebuję heh!!! Kup sobie coś na wiosnę torebkę,buciki,właśnie płaszczyk
ulenka091987
@Kitek właśnie chodzi o to, że mi się wydaje, że nic nie potrzebuję i w głowie mam tylko rzeczy dla dzieci(grins)(grins)
Zana
mogę podać nr konta ???(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)
ulenka091987
dzięki dziewczyny(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek) wiem, że to było głupie pytanie, ale naprawdę nie mogłam się przebić przez te myśli co by dzieciom się przydało(grins)(grins) muszę zaplanować z mężem jakiś wypad na zakupy(grins)(grins)
Lucynka
ja bym poszła do kosmetyczki na jakieś zabiegi upiększające(kciuki)
Paulinka1701
ciuchy a wiesz czemu ? nadchodzi wiosna i trzeba wymienić szafę :D Na wiosenne kolorki (grins) I powiem ci jeszcze coś jak sprawisz sobie kilka wiosennych ciuszków poprawi ci się humor i nastrój bo wiosna to piękny okres gdy wszystko rozkwita (prezent)(prezent)
daryjka87poznan
Fryzjer, ciuchy, cos dla domu.
koza54
ciuchy, ciuchy i jeszcz raz ciuchy :D
anulaw
jakieś wiosenne ciuchy fryzjer,a może spa
mala21
płaszczyk, nowe spodnie, buty, i po kasie
soniacz87
Fryzjer, kosmetyczka i karnet na solarium :D:D aaa i Tipsy.. ja to właśnie w najbliższym czasie planuje zrobic ;))
jolkka
HMM JA NA TWOIM MIEJSCU BYM SOBIE KUPILA JAKIS MOZE KOSMETYK LUB COS Z UBRANIA... A JEZELI TO WSZYSTKO MASZ TO OSZCZEDZAJ NA WAKACJE ;) !
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.