Menu

Prezent na Komunię Św. dla chłopca

Mam ograniczony budżet, mianowicie 200-300zł. Łańcuszek z medalikiem ma, rower też dostanie, a ja nie wiem co mu podarować. Piszcie swoje pomysły, kasy nie dam, bo nic z tego nie będzie miał. Czy książki to dobry pomysł?

milcia22
 549  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

6-13 lat Zakupy prezent dla chłopca

Odpowiedzi

renata29
Oczywiście,że to dobry pomysł.
milcia22
A już myślałam, że się wygłupię. Nie chcę żadnych gadżetów kupować, bo te dzieciaki i tak wariują i są uzależnione od tego. teraz pomóżcie, jakie książki, myślałam o encyklopedii, ale co jeszcze?
dagmara88
możesz kupić cyfrówke(awve)(awve)(kciuki)(kciuki)
halina21
książka super pomysł encyklopedia,album jakiś ładny w zależności co go interesuje czy atlas
Anulkaa
Ja własnie ide na komunie 12.05. i kupuje synowi mojej przyjaciółki aparat cyfrowy. A co do książek to uważam to za świetny pomysł :) Ale ja postawiłabym raczej na takie leksykony tematyczne które mógłby potem w szkole wykorzstac czy to na biologie, przyrode, historię czy geografię. Ale to tylko moja opinia bo uwielbiam książki i sama takie chciałabym mieć w domu :)
smerrfetka
Ja bym nie kupowała książek..Chyba,że młody je lubi i lubi czytać.Jeśli ich nie lubi rzuci w kąt i tyle ją będzie widział.Może jakiś fajny zegarek??,albo aparat,a może mp 4 ,albo fajną grę,tablet,telefon dotykowy(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek) Może plecak oryginalny,albo buty.
PatrycjaM
Książka super pomysł ale zalezy od tego czy dziecka to interesuje. Ja idę na Komunię 19.05. Mam w tym samym dniu 2Komunie i na tą która nie idziemy to planuję za ok.100zł coś kupić- i takze myśle co.
Zastanawiam się nad grą planszową-są teraz super gry-zobacz w SMYK.
Aparat i zegarek też fajny pomysł.
milcia22
Chłopiec lubi książki. Aparat raczej odpada, wydaje mi się, że będzie to traktował jako zabawkę. Zastanowię się, dzięki za odpowiedzi. Mam teraz o czym myśleć.
lola86
A może po prostu podpytaj mamy chłopca co by chciał dostać .
flame123
Sorry, gra ma być pre.zentem na komunię?
flame123
Za te pieniądze można kupić naprawdę fajną książkę
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.