Menu

problem

mam juz 5-cioro dzieci,teraz jestem w 5 tyg .nastepnej ciąży..chce usunąć.niedamy rady finansowo.ile to kosztuje?czy boli?i ichce namiary na takich lekarzy w warszawie..i nieosądzajcie mnie.bo niejestescie Bogiem....

ag13
 1395  28

Znajdź pytania na ten sam temat:

usuniecie

Odpowiedzi

Mandarinios
Nie karmić TROLLA !!!
Magdzik
Profil od dziś i to ostatnie stwierdzenie... (wow) Popieram @Mandarinios(grins)
Agnieshka76
No i zaraz się zacznie.
monik1013
Nie myslalas o adopcjii??...ja nie chce osädzac ale po aborcjii mozna popasc w glebokä depresje(smutna)
paulaa
co to za pytanie ......................................... w Boga się bawisz i decydujesz czy dziecko ma żyć czy nie ale mnie wkurzyło to beznadziejne pytanie
ag13
zabezpieczam sie ,ale jestem jak to mój gin.poweidział bardzo płodna,do adopcji nieoddam,bo jak zobacze to napewno pokocham
Mandarinios
trzeba się było poddać sterylizacji......
Magdzik
My nie jesteśmy Bogiem, a jeśli Ty nim jesteś, to wiedz, że Bóg daje życie, a nie odbiera...
mysza
nie stac na wychowanie a stac na zabieg ? jak zobacze to pokocham a jak nie widze to moge zabic? żałosne ......
Mandarinios
dobrze(grins)
ag13
ok to uciekam,myslałam ze mi pomożecie,żegnam
Nicoletta
jaka ściema (krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)
nie raz zastanawiam się czy takie pierdoły żeby tylko wywołać dyskusję piszą gówniary,które nie mają co robić bo najwidoczniej brak im zajęcia,znajomych itd czy kobiety w "normalnym" wieku które nie mają rodziny bo nikt nie chce ich pokochać -pewnie za głupotę.. nie wiem jak może kogoś próbować podkręcić i podburzyć (krejzolka) .. co jest w tym takiego fajnego ? wolała bym obejrzeć sobie jakiś dobry film albo położyć się spac niż tracic czas na głupoty które nie są nawet śmieszne tylko żałosne..
Nicoletta
i jak zwykle po niecałych 10-minutach "sciemniona" ucieczka ... dziecko,kobieto,buraku czy wiesniaku :) czy kim tam jestes jak już tak bardzo chciałaś/chciałeś rozpocząć zamieszanie i dysusje to chociaż weź w niej udział a nie zwiewaj (smiech)

p.s pisząc o tym wieśniaku nie miałam zamiaru urazic nikogo mieszkającego na wsi... nie o to mi chodziło :))
xkasiulax
Ja również twierdzę,że to jakaś ściema (zlosc) głupie,głupoty
aniula
(wow)(wow)(wow)(wow)(wow) masakra(krejzolka)
ania242
ja mam znajomych co maja po 12 i 16 dzieci i zyja tylko z opieki biednie ale zyja i daja jakos rade!!!
kasia1
Ale kto powiedział ze jak urodzi to zobaczy przeciez jak zdecyduje sie oddac do adopcji to wczesniej informuje o tym szpital i zaznacza ze nie chce wiziec dziecka i juz a po za tym to ja nie moge zrozumiec ludzi którzy skreslaja taka niewinna istotke ktorej najpierw dali zycie tyle jest matek ktore cierpia a tu tak od sobie usunie i ma gleboko gdzies zajzyj dziewczyno lub kto tam pisze to gleboko w swoje sumienie jesli jeszcze je posiadasz i zastanow sie nad decyzja ktora chcesz zrobic bo zal mi ciebie i to bardzo
homie
Też mi sie wydaje ze to sciema ... szkoda gadac (zlosc)(zlosc) skoro jestes tak płodna to poddaj sie sterylizacji tak jak Marta mówi i bedzie po problemie ...
krasna1
rany co za schizy,
komuś się nudziło,
team powinien sprawdzić która to taka mądra i bystra
avilla1209
litosci !!!!!!!!!!!!!!!!! a gdzie ty bylas jak piate dziecko sie poczelo co???nie mysli sie nad tym co sie robi a pozniej niewinny maluszek musi zgnac to jest jakas masakra!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.