Menu

Problem

Hej dziewczyny mam pytanie.Mam taki problem jakiś czas temu zdradził mnie mąż,sam się do tego przyznał i podał powód.Było bardzo mi ciężko ztym poradzic dlatego dopiero otym pisze.Miałam znim się rozwieśc,ale przepraszał i obiecał że więcej tego nie zrobi,błagał o wybaczenie.Więc po jakimś czasie widząc,że bardzo się zmienił i że stara się bardzo,wybaczyłam mu skoro to było tylko raz i z ciekawości.Ale do tej pory nie moge otym zapomniec,udaje,że jest wszystko ok dla dobra dziecka ale tak nie jest.Za każdym razem jak gdzieś wychodzi myśle otym,jak jest w pracy boje się aby to się nie powturzyło.Zapewnia mnie,że bardzo mnie kocha i więcej tego nie zrobi,ale sama niewiem czy moge mu zaufac.Co otym sądzicie i jakbyście Wy na moim miejscu postąpiły,byście zaufały ponownie????????

Kicia6626
 3072  202

Znajdź pytania na ten sam temat:

6-13 lat Partnerstwo i Rodzina zdrada

Odpowiedzi

Mysiaa
po zdradzie to raczej ciężko jest ponownie zaufać....ja bym chyba nie potrafiła
Paulinka1701
Nie wiem jak ja bym się zachowała bo nie byłam nigdy w takiej sytuacji...ale powiem ci jedno jeśli jesteś z nim dla "dobra" dziecka to nie warto ...Bo to nie bezie dla dobra dziecka gdyż jeśli nie będziecie się kochać to prędzej czy później ono będzie starsze i to zauważy i może byc to dla niego bolesne ...ale jeśli chcesz z nim być to chyba musisz czekać ...zapomnieć się pewnie nie da ale starać się o tym nie myśleć (kwiatek)
Mysiaa
Kicia6626 napisała,że mu nie ufa....samo to,że za każdym razem jak wychodzi gdzieś jej mąż,a ona zastanawia się czy on znowu nie zdradził-to już jest brak zaufania...
martulcia18
hej. przykro mi ze spotkało cie cos takiego:(ni e wiem co ci doradzic. po pierwsze w zwiazku najwazniejsze jest zaufanie. ty caly czas wyobrazasz sobie ze cie zdradzi, a on pewnie w koncu nie wytrzyma napiecia i bedzie afera. porozmawiaj z mezem tak szczerze ze boisz sie ze znow cie zdradzi. jesli sie kochacie to wasze małzenstwo przetrwa. trzymam kciuki:))
Kicia6626
Właśnie i dlatego nie potrafie zapomniec i zaufac.Ciągle go sprawdzam i kontroluje,oże to ochydne ale inaczej nie potrafie.Ale z drugiej strony jak jest w domu jest cudownie,jest on kochany bardzo mi pomaga przy wszystkim.Troszczy się o mnie i o naszego synka.Mam mieszane poprostu uczucia,wkońcu bym chciała kiedyś o tym zapomniec i by szczęśliwa i cieczyc się życiem jak kiedyś.Ale niewiem czy mi się to uda.
Anemona
zdrada za zdrade?(latwo mowic) trudna sprawa moze sie roztajcie na jakis czas i zobaczycie czy zatęsknicie za soba?


Maż Cie zdradzi z ciekawosci jak to jest byc z inna kobieta?(krejzolka)
Mysiaa
a powiedz jak Cie zdradzał,a ty o tym nie wiedziałaś to też był kochany i troskliwy??Dla mnie nie ma związku bez zaufania.....zawsze będzie Cię gryzła ta myśl przy każdym jego wyjściu,czy on TEGO nie zrobi??A najbardziej będzie bolało jak zdradzi ponownie.....Bo jak zdradził raz to zrobi to po raz kolejny...
Milki
podziwiam Cie Kicia6626. ja bym już dawno spakowała mu rzeczy i za drzwi wystawiła. dla mnie zdrada jest zdradą. wydaje mi się że jeśli człowiek kocha szczerze to nawet z ciekawości nie powinien zdradzić. w końcu ślubowaliście sobie wierność a on tego nie dotrzymał. a powod bo ciekawy bylem dla mnie nie jest żadnym tłumaczeniem. zastanawia mnie tylko jedno czemu się przyznał czy z wyrzutów sumienia czy może bał się że ktoś powie ci o tym przednim.
Anemona
ja tez jestem ciekawa jak to jest z innym facetem bo bylam tylko z mezem a nie zdradzam go bo go kocham , milosc powinna wygrac z ciekawoscia
Anemona
ja tez jestem ciekawa jak to jest z innym facetem bo bylam tylko z mezem a nie zdradzam go bo go kocham , milosc powinna wygrac z ciekawoscia
Mysiaa
przyznał się pewnie bo wiedział ,że Kicia6626 ma dobre serce i mu wybaczy....perfidny facet!!!
Mysiaa
W ogóle co to ma być...zdradził i jak gdyby nigdy nic przyznał się żonie....
Milki
a swoją drogą jest taki kochany i troskliwy bo żałuje czy bo wypadało by teraz takim być, żeby cie znów przekonać do siebie???? a jak cie będzie miał po swojej stronie to znów pójdzie bo wie że mu wybaczysz i nadal nic się nie zmieni. dla mnie to on zasługuje na porządna kare że tak powiem.
Mysiaa
o ludzie to jest żałosna namiastka faceta i tyle.To całe jego tłumaczeni,podawanie powodów i jeszcze perfidność....Milki ma rację,może zdradzić ponownie bo wie,że i tak mu wybaczysz.
Kicia6626
Dziewczyny,powiem wam tak przyznał się do tego dlatego,że coś zaczełam podejżewac i postawiłam sprawe jasno zapytałam się go wprost i patrząc mi w oczy nie potrafiłby chyba skłamac i przyznał się do tego.Powiedział,że nigdy przedemną nie kochał się z inna kobietą i dlatego z ciekawości chciał zobaczyc jak jest z inną laską w lóżku.Powiedział,że było mu ciężko się odważyc,ale odrazu potem żałował.Ponoc zrobił to tylko raz i więcej nie zrobi.Ale niewiem....
Milki
właśnie to jego przyznanie coś mi się tu nie podoba, zresztą przyznał sie do jednej zdrady i ciekawe czy faktycznie tylko jedna była??? poszedł raz pójdzie i kolejny...
Paulinka1701
Nie zawsze jest tak ze facet zdradził raz to zrobi to drugi ...no ale tu powód jest śmieszny ...
Anemona
ile ma lat twoj maz?
Mysiaa
(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka) nie no sorry ale tłumaczenie Twojego męża jest co najmniej dziecinne!!Nie wiedziałem jak smakuje czekolada o innym smaku ,dlatego chciałem spróbować bo nigdy jej nie jadłem(krejzolka) .Brak słów.....
frytka
Wiesz kochana nie wiem co ci doradzic,bo to ciezko komus doradzic w takich sytuacjach,powiem ci jedno bardzo cie podziwiam i jezeli go kochasz to sprobuj,czas pokaze,moze naprawde zaluje.Czasami trzeba jeszcze raz zaufac,trzymam kciuki:)pozdr.cieplutko
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.