Menu

Problem z kupą ;(

Czego jest za mało w diecie 5 miesięcznego dziecka jeśli kupę robi raz na 3 dni i strasznie się przy tych twardych bobkach męczy ..
Czy powinien więcej pić czy jak ? doradźcie
2 razy dziennie pije mleko raz kaszkę porcja obiadku i porcja deserku do tego mały soczek i czasem herbatka

kropeczka
 642  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

dziecko

Odpowiedzi

MaLaCzarna
A może za dużo ma urozmaiconą tą dietę. 5 miesięczne dziecko to powinno w pierwszej kolejności pić mleko!
lizzy11
obiadek jeśli jest z ziemniaczkiem to ok, zawsze to troche błonnika, ja tam bym sie nie czepiała do tego menu (chyba ze dziecko jest na piersi mamy to faktycznie może za duzo urozmaicenia, ale na mleku modyfikowanym mysle ze obiadek procz mleka i jakis deserek jest w porzadku, ciastko bym sobie odpuscila) ale np. dawalabym dziecku przetarte jabluszka, choc kilka łyzeczek zeby podziałały rozluźniająco na brzuszek, polecam też mleko BEBILON COMFORT (
lizzy11
TO mleko Bebilon Comfort ( w puszce) jest lekkostrawne - specjalnie dla dzieci które cierpią na zaparcia lub kolki. Mój synek też miał podobne problemy i przyznam ze po tym mleku była duża poprawa...
lizzy11
przepraszam za ten wątek z ciastkiem, pomyliłam. chciałam napisać ze kaszke bym sobie odpuscila :) jesli dziecko chetnie pije mleko to pozostan przy mleku , taki maluch nie musi jeszcze jesc kaszy.
kropeczka
No właśnie na mleku dziecko zbyt szybko przybierało i dlatego dieta jest tak dobrana że jedno mleko zastąpione jest obiadkiem a jedno deserkiem owocowym . Może tylko tym razem był taki problem ale wolę zapytać jak sobie radzicie w takich sytuacjach
amalka
Podawaj do picia kompot z suszonych śliwek lub moreli (można od 4 miesiąca), do tartego jabłuszka dodaj troszkę zmielonego siemienia lnianego. Twój synek powinien dużo pić.
piasekpustyni
do kaszki podawaj śliwki suszone (my kupujemy gerbera), słoiczek na 3 dni nam wystarcza. Też mieliśmy ten problem kiedy zaczął jadać inne rzeczy niż tylko mleko, ale od tamtej pory dodaję codzien do kaszki mus ze śliwki suszonej i ewentualnie w dzień owoce (najlepiej działa tarte jabłko) i jest ok(prezent)(kwiatek)(cukierek)
klaudyna19
ja mam podobny problem i tez nie wiem co z tym zrobic tylko ze moja mala ma dwa miesiace. na poczatku to byly dwa trzy dni podawalam jej wtedy czopek glicerynowy. teraz juz nawet 5 czy 6 dni nie robi kupy. lekarz przepisal jakis syrop na trawienie ale to nic nie daje. a moja pije tylko mleko i herbate z kopru. czemu sie tak dzieje?
kropeczka
dziękuję wszystkim za pomoc
renata29
A kaszka pewnie ryżowa?Najlepiej w ogóle zrezygnuj z takich kaszek.Są fajne kaszki zbożowe ale to po 6 miesiącu.Mój też miał ten problem po kaszce ryżowej a odkąd je kaszki zbożowe wszystko jest ok.
karolincia
Za bardzo rozmaita dieta za dużo nowości naraz
mama1208
a moim chłopcom na problemy z kupką pomagał rozgnieciony banani już tak około trzeciego miesiąca po troszku dawałam
niestety z tego co się orientuje to jabłuszko nie zawsze jest dobre na zatwardzenia, moze je też powodować
natomiast kaszka ryżowa moze jest za gęsta i tez zatwardza:(

(kwiatek)
karolincia
Banan to chyba nie bardzo na zatwardzenia bo jeszcze bardziej zatwardzi, ja banana dałam dużo duzo później boziu 3 miesiące bez przesady ?
mama1208
każde dzieciątko jest inne, moim chłopcom to pomagało, a nie wszystkim musi:(
jestem taka ze jak coś się dzieje mojemu dziecku to próbuje wszystkiego żeby pomóc, trzeba obserwować i próbować po trochu wszystkiego
bardzo szybko zaczęłam podawać dzieciom soki z marchewki i jabłuszka, następnie owoce i moje dzieci uwielbiają teraz warzywa i owoce
ale gdybym widziałą ze coś nie służy to nie podawałabym następnym razem, a nie zakładać z góry ze to nie, tamto nie
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.