Menu

Problemowa babcia

Chciałam zapytać czy Wasza mama/teściowa wtrąca się w wychowanie Waszego dziecka? Bo moja strasznie. Jak sobie z tym radzicie???

slonko2323
 745  5

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Wychowanie mama teściowa wychowanie

Odpowiedzi

agamiko07
moja mama mi doradza a teściowa to zalezy czy sie wogóle interesuje wnukami a to tak na marginesie
Martita
wiec tak-moja tesciowa jest super kobieta i nie wtraca sie lecz moja mama strasznie.jestem uparta osoba i zawsze stawiam na swoim,wszyscy to wiedza wiec...:)).moja mame ustawilam juz w sumie jak bylam w ciazy,powiedzialam ze nie zycze sobie by ktos wtracal swoje trzy grosze chyba ze o to poprosze.po porodzie oczywiscie nie potrafila zamknac buzki wiec powiedzialam ze to jest moje dziecko i najlepiej wiem co jest dla niego najlepsze.powiedzialam ze ja nie wchodze z butami do jej zycia osobistego wiec tego samego oczekuje od niej i jak cos jej sie nie podoba to trudno...widac ze teraz nabrala do mnie wiecej szacunku i nie traktuje mnie juz jak mala,zagubiona dziewczynke.moze nie zawsze jestem delikatna ale walcze o swoje zawsze wtedy gdy cos mi sie nie podoba...:))powiem jeszce ze siostry mojego meza tez wciskaja czasem nos w nie swoje sprawy i jak zauwaze ze wachaja w moim kierunku to zawsze powiem co o tym mysle...mowie jak to wyglada z mojej strony i ze nie zycze sobie by sie wtracaly bo ja tego nie robie jesli chodzi o ich zycie poza tym nie wiedza jak jest dokladnie bo nie zyja z nami 24h na dobe wiec ich komentarze sa tu zbedne bo i tak bede walczyc o swoje... z reszta kazde osoba,kazde dziecko jest inne i pouczanie w tym momencie jest bezsensu no chyba ze maja calkowita racje i chodzi o zycie...teraz juz mam spokoj z kazdej strony ale musialam niezle o to walczyc...ALE UDALO SIE :))))
Martita
o rany strasznie to zabrzmialo...:)) nie jestem taka straszna ale jesli chodzi o wtracanie...??-zawsze powiem co mysle bo jestem na to uczulona...
Misia80
Moja mama często radzi bo sama ją pytam.Teściowa na szczęscie nic nie mówi.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.